Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Awatar kelcon

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie Przerwanie lotu z przesiadką


    Polecamy

    Jeszcze jedno pytanie, do którego zainspirowały mnie ostatnie obserwacje cen na amerykańskim rynku. W kilku już przypadkach zdarzało mi się widzieć, że cena biletu z lotniska A do lotniska B jest _droższa_ aniżeli lot z A do C z przesiadką B.

    Pytanie: czy istnieje możliwość przerwania takiego lotu w na lotnisku przesiadkowym (chcąc pozostać na B, rezygnując z drugiego odcinka)? Z czym to się wiąże? Czy posiadanie checked baggage jakkolwiek na to wpływa?

    Z góry dzięki za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
    A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
    Warsaw Piper Group | CAVOK | Pytania Lotnicze PPL EASA + FAA

  2. #2
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kelcon Zobacz posta
    Jeszcze jedno pytanie, do którego zainspirowały mnie ostatnie obserwacje cen na amerykańskim rynku. W kilku już przypadkach zdarzało mi się widzieć, że cena biletu z lotniska A do lotniska B jest _droższa_ aniżeli lot z A do C z przesiadką B.

    Pytanie: czy istnieje możliwość przerwania takiego lotu w na lotnisku przesiadkowym (chcąc pozostać na B, rezygnując z drugiego odcinka)? Z czym to się wiąże? Czy posiadanie checked baggage jakkolwiek na to wpływa?

    Z góry dzięki za odpowiedzi.
    Istnieje możliwość jak najbardziej - siłą Cie przecież do samolotu nie wsadzą.
    Linie jakoś tam niby się bronią przed takimi zagrywkami w regulmaniach, ale raczej nikt po sądach za takie wyskoki nie będzie ścigał.
    Bagaż - wystarczy odbrawić tylko do B, inaczej powędruje do samolotu B-C i będzie go trzeba offloadowac wkurzając linie.

  3. #3
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Można przerwać tylko w ostatnim segmencie. Przykładowo jeśli masz RT:

    JFK-IAD-ORD-IAD-JFK możesz bez konsekwencji odpuścić tylko IAD-JFK. Pamiętaj żeby się nie odprawiać na wszystkie odcinki i żeby raczej nie nadawać bagażu, albo nadać go do IAD. Inaczej się naczekasz aż Ci ten bagaż wyładują z samolotu do JFK i jeszcze zostaniesz niemiło potraktowany.

    Jak kupujesz OW to temat jest prosty - lecisz sobie do IAD, nadajesz bagaż również do IAD i tyle. Uważaj tylko na MCT w porcie przesiadkowym bo nie będą chcieli Ci nadać bagażu tylko na jeden odcinek.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  4. #4
    Awatar kelcon

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Jak kupujesz OW to temat jest prosty - lecisz sobie do IAD, nadajesz bagaż również do IAD i tyle. Uważaj tylko na MCT w porcie przesiadkowym bo nie będą chcieli Ci nadać bagażu tylko na jeden odcinek.
    Dzięki

    Pozdr.
    AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
    A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
    Warsaw Piper Group | CAVOK | Pytania Lotnicze PPL EASA + FAA

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •