Pokaż wyniki od 1 do 15 z 15
  1. #1
    Sou
    Sou jest nieaktywny

    Dołączył
    Apr 2009

    Domyślnie Bilety elektroniczne


    Polecamy

    Witam,

    Jak kupowalem bilet w flysiesta to poslali mi linka do fajnej www gdzie wszystko bylo na temat mojego biletu ( https://www.viewtrip.com ). Potem z aeroflotu cos zmienili i do nich musialem dzwonic. Wszystko sie jednak na tej www zmienilo na aktualne...

    No i ostatnio znow sie lot jeden zmienil i znow dzwonilem do aeroflotu i teraz jak wchodze na ta www to mam 3 loty confirmed i 1 cancelled;d

    Poprosilem pania z aeroflotu zeby to jeszcze sprawdzila i wyslala mi ten "bilet" na maila w takiej zwyklej postaci.

    Teraz moje pytanie Da sie ten bilet gdzies na stronie aeroflotu czy jakiejs innej sprawdzic w takiej "ladniejszej formie" ktora sie aktualizuje? Do tej pory o anulowanym locie wiedzialem z internetu. Teraz jak bede za granica i mi cos zmienia to ani sie do mnei z flysiesty nie dodzwonia ani z aeroflotu ani sobie tego na www nie sprawdze:/

    Ps. Nie wklejam tego biletu tu bo chyba tak sie nie robi? Tam sa moje dane, i inne ktore jakiemus dowcipnisiowi pozwolily by na spokojne go anulowanie pewnie; )

  2. #2

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    to co jest na etix-ie jest dla twojej informacji (a czasami tez służb celnych jak przy lotach transoceanicznych - sprawdzają, czy masz powrotny lot), dla linii lotniczej ważny jest tylko numer rezerwacji, który przy check-inie "wklepują", albo ty wklepujesz przy selfcheck-inie. Nie sadze, żeby się dało etixa podejrzeć na jakiejkolwiek stronie online, chyba , ze przez jakieś logowanie i konto użytkownika.

    Fakt, ze jak coś zmienili, powinni Ci nowego etixa natychmiast przesłać...
    Ostatnio edytowane przez ItsMeOnly ; 09-08-2009 o 15:24

  3. #3
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Prawdopodobnie wcześniej tylko zmienili godziny lotów, wtedy w rezerwacji widzisz od razu nowe. Teraz pewnie anulowali jeden lot. W zamian powinni Ci "dobookowac" inny. Lepiej szybko skontaktuj się z wystawcą biletu i zapytaj.

  4. #4
    Sou
    Sou jest nieaktywny

    Dołączył
    Apr 2009

    Domyślnie

    Wczesniej tez mi anulowali. Z aeroflotem sie skontaktowalem na co pani mi przyslala taki bilet w "txt" tylko nie wiem gdzie tam jest nr rezerwacji...

    Zaczyna sie on tak:

    VCR3
    VIRTUAL COUPON RECORD
    55524507***** NAME-*****
    TTL NBR OF CPNS- 4 DATE OF ISSUE-05AUG09 PNR-****** 15JUL09
    ....
    Wygwiazdkowalem co uznalem za godne wygwiazdkowaia Wydaje mi sie ze moze to po tym PNR- to nr rezerwacji ?

    Ostatnio w sumie flysiesta zadzwonila i mnie poinformowala o... nowym locie ktory sam sobie MUSIALEM przelozyc; ] Teraz nie zadzwonili... moze oni to jakos na ten https://www.viewtrip.com wrzucaja?

    Zaraz do nich sobie zadzwonie i sie dowiem : )
    Ostatnio edytowane przez Sou ; 09-08-2009 o 20:44

  5. #5
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Linie i biura korzystaja z roznych systemow rezerwacyjnych http://www.viewtrip.com to system Galileo - tak zarezerwowala bilet flysiesta i tak tę rozerwację mogą zmieniac. Ty po prostu widzisz to co oni robią (lub linia). Generalnie jest taka zasada, że w rezerwacji grzebie ten kto ją wystawił. Jeśli kupiłeś przez biuro, to biuro powinno rozmawiać z Aeroflotem, a Ty z biurem. Rozumiem, że z flysiestą jest inaczej ?!? (nie wiem, bo nie korzystałem).
    Może AeroFlot dał Ci ten zamienny lot na oddzielnym bilecie ??? Numery biletów masz ? Sprawdz to.

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    PNR to właśnie numer rezerwacji

  7. #7
    Sou
    Sou jest nieaktywny

    Dołączył
    Apr 2009

    Domyślnie

    Flysiesta jest tylko posrednikiem i po sprzedaniu biletu juz nic do niego niema;]

    stenus, to jak mam ten PNR to moge np gdzies an stronie aeroflotu sobie zernac na moja rezerwacje czy nie da rady?

    Do flysiesty sie nie dodzwonilem, jutro sporobuje w godzinach pracy ;p

  8. #8
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Posrednik jest odpowiedzialny za ten bilet.
    Akurat w Galileo jest tak, ze mozna bez ograniczenia drukowac bilet po jego wystawieniu. Byc moze jest tak, ze Aeroflot zmienil cos w bilecie a posrednik tego jeszcze nie zaakceptowal i dlatego Ty nie widzisz potwierdzonego odcinka. Nie mam kontaktu z Galileo wiec to tylko moje przypuszczenia.
    Ostatnio edytowane przez Amadeusz ; 10-08-2009 o 12:17

  9. #9
    Sou
    Sou jest nieaktywny

    Dołączył
    Apr 2009

    Domyślnie

    Zadzwonilem do flysiesta ale koles chyba sam nie wiedzial co sie stalo i poprosil o nr rezerwacji ktory dal mi aeroflot i niby sie z nimi ma skontaktowac dzis i dac znac ( chyba juz nie bardzo da znac dzis;] ).

    P.s Wedlog prawnika ULC posrednik taki jak flysiesta nie bierze zadnej odpowiedzialnosci za bilet i po jego sprzedazy moze kompletnie olac kupujacego

  10. #10
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sou Zobacz posta
    stenus, to jak mam ten PNR to moge np gdzies an stronie aeroflotu sobie zernac na moja rezerwacje czy nie da rady?
    Jeśli Aerofłot oferuje taką usługę, to jak najbardziej możesz.

  11. #11
    Awatar Awerik

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Sorry za OT, moglbys wyczyscic swoja skrzynke stenusie, albowiem chcialbym wyslac Ci PMa?

  12. #12
    Sou
    Sou jest nieaktywny

    Dołączył
    Apr 2009

    Domyślnie

    No i flysiesta costam pogrzebala i juz wszystko wyglada ok na tej www z galileo ;>

    Najbardziej mi sie podoba jak do mnie dzwonia i mnie informuja o tym jak zostal lot zmieniony mimo ze sam ten lot zmienialem bo mi 2 dni wczesniej powiedzieli ze mam go sobie zmienic... n/c ;d

  13. #13
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Ta, jak i podobne inne historie, pokazują tylko, że z usług Flyfiesta lepiej nie korzystać..

  14. #14
    Awatar drinks

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Wrocek

    Domyślnie

    W sumie w temacie, więc podepnę się tutaj:
    kupiłem bilet, w checkmytrip.com wszystko widac, ale czy jest jakaś możliwośc sprawdzenia, ile m-c jest zajętych/wolnych na dany, konkretny lot? Wydaje mi się, że gdzies to kiedyś widziałem, ale teraz nie mogę znaleźc.

    Drugie pytanie: czemu cena na konkretny lot skoczyła o prawie 100EUR po tym, jak kupiłem 2 bilety, żeby po paru dniach znowu spaśc do pierwotnego poziomu? CZy to wynika z jakiegoś algorytmu?
    -----------------------------------------------------------------------------
    cuban cigar can change your day!




  15. #15
    Awatar SWISSboi

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez drinks Zobacz posta
    W sumie w temacie, więc podepnę się tutaj:
    kupiłem bilet, w checkmytrip.com wszystko widac, ale czy jest jakaś możliwośc sprawdzenia, ile m-c jest zajętych/wolnych na dany, konkretny lot? Wydaje mi się, że gdzies to kiedyś widziałem, ale teraz nie mogę znaleźc.

    Drugie pytanie: czemu cena na konkretny lot skoczyła o prawie 100EUR po tym, jak kupiłem 2 bilety, żeby po paru dniach znowu spaśc do pierwotnego poziomu? CZy to wynika z jakiegoś algorytmu?
    Cena skoczyla, bo kupujac swoje 2 bilety pewnie juz wypelniles dana klase rezerwacyjna, a potem spadla - bo ktos musial albo anulowac swoja rezerwacje, albo ja zmienic i sie uwolnilo wtedy iles miejsc w tanszej klasie.

    Chodzi Ci o podglad mapki miejsc zajetych/wolnych? - mozesz to zobaczyc wchodzac na expedia.com, orbitz.com lub travelocity.com, wyszukaj swoj lot i bedzie przycisk "view seats".

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •