Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 37
  1. #1

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie Otrzymalem inny bilet niz rezerwowalem


    Polecamy

    Witam wszystkich,

    Mam problem ponieważ kilka dni temu kupilem bilet na terminala.com. Chodzi o lot London Heathrow - Hyderabad przez Delhi na linie Air India. Problem w tym, że po kupie na stronie, otrzymałem maila potwierdzającego rezerwację, lecz mialem czekac do 72 godzin na potwierdznie karty kredytowej. Po 3 dnaich przysłano mi bilet elektorniczny oraz obciązono kartę, lecz przysłano mi INNY BILET NIZ NA REZERWACJI. Zamiast Londyn Heathrow to Gatwick, zamiast godzny 22:30 na 10 rano, zamiast linii Air India Qatar, zamiast przesiadki w Delhi w Doha. Poblem w tym, że wczesniej kupiłem juz dolot do Londynu Hethrow Lufthansą (żeby bylo to samo lotnisko), który łączy mi sie z późniejszym lotem do Indii... Bilet ktory otrzymalem zupelnie mnie nie interesuje. Co dziwne, kiedy otrzymalem kod rezerwacji sprawdzilem go na checkmytrip.com i trasa i linie sie zgadzaly, po otrzymamniu buletu elektornicznego z tym samym kodem byly to juz inne loty. Dzwonilem na termianla.com do Angli, ktos mial sprawdzic i oddzwonic, dzis udalo mi sie dodzwonic do Polski, rowniez maja to sprawdzic i odezwać się, ale żadnej odpowiedzi nie mam.

    Pomożcie mi co robic, nie mam zielonego pojecia jak to mozliwe i jak si eteraz zachowac.

    Dzieki z gory

  2. #2
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomasz.sadowski.pl Zobacz posta
    Witam wszystkich,

    Mam problem ponieważ kilka dni temu kupilem bilet na terminala.com. Chodzi o lot London Heathrow - Hyderabad przez Delhi na linie Air India. Problem w tym, że po kupie na stronie, otrzymałem maila potwierdzającego rezerwację, lecz mialem czekac do 72 godzin na potwierdznie karty kredytowej. Po 3 dnaich przysłano mi bilet elektorniczny oraz obciązono kartę, lecz przysłano mi INNY BILET NIZ NA REZERWACJI. Zamiast Londyn Heathrow to Gatwick, zamiast godzny 22:30 na 10 rano, zamiast linii Air India Qatar, zamiast przesiadki w Delhi w Doha. Poblem w tym, że wczesniej kupiłem juz dolot do Londynu Hethrow Lufthansą (żeby bylo to samo lotnisko), który łączy mi sie z późniejszym lotem do Indii... Bilet ktory otrzymalem zupelnie mnie nie interesuje. Co dziwne, kiedy otrzymalem kod rezerwacji sprawdzilem go na checkmytrip.com i trasa i linie sie zgadzaly, po otrzymamniu buletu elektornicznego z tym samym kodem byly to juz inne loty. Dzwonilem na termianla.com do Angli, ktos mial sprawdzic i oddzwonic, dzis udalo mi sie dodzwonic do Polski, rowniez maja to sprawdzic i odezwać się, ale żadnej odpowiedzi nie mam.

    Pomożcie mi co robic, nie mam zielonego pojecia jak to mozliwe i jak si eteraz zachowac.

    Dzieki z gory
    Musze powiedzieć, ze sytuacja przedziwna...Takie rzeczy czasem sie zdarzają w obrebie jednej linii jak system sie zawiesi (rezerwujesz na inne godziny czy np własnie lgw, a finalnie masz inne i z LHR), ale o czyms takim to ja slysze po raz pierwszy

    Kiedy był wydany ten 'niewłaściwy' bilet? Jeśli w ciągu 24 h możesz skasować bilet za pełny refund. Procedurę to stosują wszystkie regularne linie.
    Masz gdzieś potweirdzenie rezerwacji (nie to za która zapłaciłeś ale ta którą robiłeś)? Wyślij im również maila z potwierdzeniem rezerwacji ktora zrobiles i potwerdzeniem rezerwacji za którą zapłaciłeś (rozumiem, ze to dwie różne rezerwacje z tego co piszesz). To mi wygląda, na pierwszy rzut oka na błąd terminal.com. Naciskaj ich, bo z linia raczej nie załatwisz nic, bo to NIE ONI wydali bilet, tylko pośrednik. Rezerwacja szla najpierw przez nich! Dotyczy to zarówno rezerwacji na Air India, jak i wydanego biletu na QR.

    W ostatecznosci mozesz sprobowac zadzwonic i do Air India i do QR czy maja Twoje rezerwacje, ale na 90% odeślą Cie do pośrednika. ZAwsze to robią
    Ostatnio edytowane przez Marta ; 14-08-2009 o 13:21

  3. #3
    Awatar SWISSboi

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Zglos do banku jako defraudacje. TerminalA dostanie swoja lekcje...
    Pewnie system automatycznie zarezerwowal loty, ktore w ostatecznosci przez jakis blad okazaly sie drozsze niz powinny (Air India), a gdy to zauwazyli, to manualnie znalezli/wystawili przelot Qatar.
    Ostatnio edytowane przez SWISSboi ; 14-08-2009 o 13:35

  4. #4

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Dzieki za odpowiedz,

    bilet kupowalem 7.8.09 i odrazu po tym otrzymalem e-maila potwierdzajacego rezerwacje z informacja, ze musze czekac na bilet elektoroniczny do 72 godzin, poniewaz oni musza sprawdzic moja karte kredytowa. 10.8.09 otrzymalem bilet oraz rachunek ale bilet juz miał inne loty godziny itp. Lufthanse kupowalem w jakiejs w miare promocyjnej taryfie bo zapalcilem 640 zl Katowice - LHR - Katowice. Biletu na lufe oddac napewno nie moge a do terminalA dodzwonic sie masakrycznie ciezko...

    nie wiem co robic...

  5. #5
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomasz.sadowski.pl Zobacz posta
    Dzieki za odpowiedz,

    bilet kupowalem 7.8.09 i odrazu po tym otrzymalem e-maila potwierdzajacego rezerwacje z informacja, ze musze czekac na bilet elektoroniczny do 72 godzin, poniewaz oni musza sprawdzic moja karte kredytowa. 10.8.09 otrzymalem bilet oraz rachunek ale bilet juz miał inne loty godziny itp. Lufthanse kupowalem w jakiejs w miare promocyjnej taryfie bo zapalcilem 640 zl Katowice - LHR - Katowice. Biletu na lufe oddac napewno nie moge a do terminalA dodzwonic sie masakrycznie ciezko...

    nie wiem co robic...
    To jest na prawie 100% błąd terminal.com (gdyby było to w ramach jednej linii to miałabym więcej wątpliwości), wiec naciskaj ich! Jeśli masz potwierdzenie tego co rezerwowałeś, naciskaj na ich customer service i dzwon jak najczęściej. Nie czekaj az oddzwonią, bo pewnie tego nie zrobią...Poproś ich o pełen zwrot biletu, bo nie sadze, żeby ktokolwiek inny poza nimi tu zawinił!

    Mogłabym sprawdzić Ci warunki taryfy na tym locie QR (na void już za późno): podrzuc mi na priva skad, dokad, kiedy, numery lotow, kody taryf. Ale to by bylo na wszelki wypadek - nie kontaktuj sie z linia, bo to 'broszka' termnal.com i powinni jakos za to odpowiedzieć. Szczegolnie jesli zalezy im na dobrej opinii! Bo myli się każdy pośrednik i każdy agent robiący rezerwacje (sprawdzajacy je), ale reakcja na taki błąd świadczy o prestiżu pośrednika.
    Ostatnio edytowane przez Marta ; 14-08-2009 o 14:02

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Coś mi to śmierdzi jak z Flysiesta... Oby się nie kończyło, jak z nimi...

  7. #7

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Znajac moje szczescie nic nie jest wykluczone - rok temu kupilem bilet na LHR - HKG OasisHongkong ktory mi zbankrutowal miesiac przed lotem, a mialem juz komplet innych biletow "dogranych".

    Powedzcie mi - bo dzownil do mnie gosc z terminala, zaproponowal bilet alternatywny ale drozszy i do tego taki, na ktorym nie zdaze na lufthanse zpowrotem, bo mialbym 30 minut na przesiadke na LHR. Czy oni wysylajac potwierdzenie rezerwacji zobowaizuja sie do wystawienia tego biletu, a jelsi tego nie zrobia to maja obiwiazek sami doplacic mi do takiego biletu ktory mi pasuje czy rzeczywixcie teraz sam mam dopalacac kase, poniweaz z ich bledu nie wystawili mi biletu za ktory placilem?

  8. #8
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomasz.sadowski.pl Zobacz posta
    Znajac moje szczescie nic nie jest wykluczone - rok temu kupilem bilet na LHR - HKG OasisHongkong ktory mi zbankrutowal miesiac przed lotem, a mialem juz komplet innych biletow "dogranych".

    Powedzcie mi - bo dzownil do mnie gosc z terminala, zaproponowal bilet alternatywny ale drozszy i do tego taki, na ktorym nie zdaze na lufthanse zpowrotem, bo mialbym 30 minut na przesiadke na LHR. Czy oni wysylajac potwierdzenie rezerwacji zobowaizuja sie do wystawienia tego biletu, a jelsi tego nie zrobia to maja obiwiazek sami doplacic mi do takiego biletu ktory mi pasuje czy rzeczywixcie teraz sam mam dopalacac kase, poniweaz z ich bledu nie wystawili mi biletu za ktory placilem?

    Logicznie rzecz biorac, nie powinni wydawac Ci biletu, ktorego nie zarezerwowales . Zrobili to nie informujac Cie o tym, to dwa (chyba ze wczesniej ktos wspominal Ci o czyms w rodzaju nizszej opcji..). Nie wiem jak u nich to wyglada, ale jak pisalam na mailu, nie uwierze w bajeczki, ze system sobie sam wystawil i nikt nie zauwazyl . Sadze, ze powinni zmienic za darmo...To jest naprawde fatalny blad

    Masz jeszcze opcje zmiany LGW na LHR (sprawdź maila) i zostac przy QR w tej samej klasie ekonomicznej za 150 GBP za transakcje, ale tu w gre wchodzi kwestia wylotu - rano, bo popoludniowy to ten z LGW. I dodatkowych kosztow, byc moze z hotelem wlacznie

    A tak naprawde terminal.com poiwnien dokonac zmiany za darmo i potem zaplacic koszty administracyjne za zlamanie warunkow taryf na konto linii. Pros o Pelny refund QR i przywrocenie rezerwacji Air India - ewentualnie oplacenie Air India z pieniedzy z QR. Bedzie to zlamanie warunkow taryfy (bilet jest nierefundowalny), ale w koncu to oni popelnil blad i linia by sobie od nich sciagnela kase za niedotrzymanie warunkow.

    Az normalnie mam ochote podeslac te historie swpim managerom z naglowkiem - 'profesjonalizm w branży turystycznej'...
    Ostatnio edytowane przez Marta ; 14-08-2009 o 15:51

  9. #9
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    bo popoludniowy to ten z LGW.
    EDIT: Znaczy ranny o 1015 z LGW- spojrzalam z rozpedu na odcinek DOH-DEL o 2055

  10. #10
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SWISSboi Zobacz posta
    Zglos do banku jako defraudacje. TerminalA dostanie swoja lekcje...
    Pewnie system automatycznie zarezerwowal loty, ktore w ostatecznosci przez jakis blad okazaly sie drozsze niz powinny (Air India), a gdy to zauwazyli, to manualnie znalezli/wystawili przelot Qatar.
    Też tak mnie się wydaje.

    Albo Ci ładnie zmienią tak jak chciałeś z pocałowaniem w rękę albo reklamuj, nie wiem co Tobie osobiści się bardziej teraz opłaca.
    Na podstawie rezerwacji wystawia się bilet i to musi być zgodne więc jak masz pierwotną rezerwację to jesteś kryty.

    SWISSboi ma rację, ja bym poszedł w tym kierunku a przynajmniej postraszył tych łosi.

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Ale ja w ogóle nie rozumiem, jak taka sytuacja mogła się wydarzyć?

  12. #12

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Wszyscy macie sporo racji, z tymze teoria teoria a praktyka praktyka.

    Oczywiscie ze zdaje sobie sprawe ze jesli to oni wydali mi kompentie inny bilet niz chcialem (powiedziano mi ze tamte byly niedostepne) to mnie to moze nie obchodzic i moge zadac takiego biletu jaki mi pasuje...

    Do banku dzwonilem, pytalem czy moge zlozyc reklamacje - poeiwedziano mi ze reklamacje zlozyc moge zawsze, jednak nie po ich stronie lezy wina, ze pieniadze zostaly pobrane po kilku dniach (mimo ze zapewniali ze tak sie nie stanie), wiec wszsystkie pretensje mam kierowac do terminal A. Wiem ze zaplacilem za usluge ktora nie zostala zrezalizowana (inny bilet mnie nie interesuje i moga go wystawic za moja zgoda).

    Wszystko racja z tym że:

    - kontakt z nimi jest bardzo trudny
    - w koncu dzis udalo mi sie porozmawiac z kims kto sie tym choc troche zajal i zaproponowal alternatywe (choc sam musze doplacic 50 Funtow), choc ta alternatywa mi nie odpowiada
    - nawet nie wiem gdzie mam isc sie sadzic/zglaszac pretensje
    - jesli oddadza mi nawet kase za bilet za tydzien czy dwa, wtedy juz napewno nie kupie odpowiedniego biletu zeby polaczyc go z lotami lufthansa ktory juz mam
    - moge powiedziec ze zadam teraz biletu dokladnie na daty i godiny ktore podam ale co z tego jesli oni mi powiedzieli ze:
    TAKIE PRZYPADKI SIE U NICH ZDARZAJA I NIESTETY ZAWSZE DODATKOWE KOSZTY MUSI PONIESC KLIENT...

    no i co ja mam zrobic, skoro ja tylko chce juz doleciec na miejsce, jestem anwet skłonny kupic dodatkowy lot do londynu jesli sie to zmiescie w kwocie 200-300 zł, ale 150 funtow za zmiane lotu placic nie zamierzam bo to sie mija z celem. A Terminal A mnie poinformowal, ze jest im przykro pomoga mi znalezc alternatywe ale wszystkie koszty musze poniesc sam. A dokladniej pobiora je sobie z karty kredytowej ktora plailem po mojej zgodzie w mailu (swoja droga - oznacza to ze przetrzymuja dalej moje dane karty ktora placilem tydzien temu, a nie wiem czy to zgodne z prawem)...

  13. #13
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Współczuję, że jesteś w trudnej sytuacji ale albo kupiłeś bilet ruletkę (czytałeś warunki?) albo dobierasz im się do tylka.

  14. #14
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Zatem do "czarnej listy" agentów dołączamy Terminal A, obok "godnego" przykładu Flysiesta.

  15. #15
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Postąpili wrednie, ale... moim zdaniem biuro zakładając rezerwację NIE GWARANTUJE wystawienia takiego biletu. To jedynie wstępna "umowa". A więc trochę nierozsądnym było kupowanie LH nie mając potwierdzonego Air India (potwierdzonego, tzn. z numerem biletu na CheckMyTrip).

    Wielokrotnie miałem sytuację że zrobiłem rezerwację na stronie biura, chciałem opłacić a okazało się że np. biuro nie może wystawić tego biletu bo nie ma umowy z ta linią - mimo że w systemie ich mają. Albo dana taryfa nie może być skojarzona z konkretnymi lotami, mimo że system skojarzył. Anulują rez i przepraszają - koniec.

    TerminalA postąpił karygodnie wystawiając bilety na QR; po prostu zrezygnuj z nich (u nich, a jeśli będą robić problemy to na zasadzie charge-back w banku jako reklamacja - tylko że to trwa do 3 miesięcy). Może znajdziesz podobny lot w innych serwisach?

    TerminalA to tak jak FlySiesta, mają świetne ceny (wręcz rewelacyjne na niektóre połączenia) ale jak coś się posypie to jest droga przez mękę. Ktoś wie co to za właściciel? FlySiesta jest litewska albo łotewska, a TerminalA?

  16. #16
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomasz.sadowski.pl Zobacz posta
    no i co ja mam zrobic, skoro ja tylko chce juz doleciec na miejsce, jestem anwet skłonny kupic dodatkowy lot do londynu jesli sie to zmiescie w kwocie 200-300 zł, ale 150 funtow za zmiane lotu placic nie zamierzam bo to sie mija z celem.
    Jeśli mówisz o LH - to za te 640 dostępna jest zwykle najtańsza taryfa, w której 75% ceny stanowią opłaty i podatki do odzyskania. Więc możesz wystąpić o ich zwrot i zabookować bilet w dogodniejszych dla Ciebie godzinach. A TerminalA - jak już pisano, pogrozić i pogonić.

  17. #17
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Jeśli mówisz o LH - to za te 640 dostępna jest zwykle najtańsza taryfa, w której 75% ceny stanowią opłaty i podatki do odzyskania. Więc możesz wystąpić o ich zwrot i zabookować bilet w dogodniejszych dla Ciebie godzinach. A TerminalA - jak już pisano, pogrozić i pogonić.
    Raczej te 75% to będzie nie do zwrotu, opłaty paliwowej się nie zwraca.

  18. #18
    Awatar Majka

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sinus Zobacz posta
    Ktoś wie co to za właściciel? FlySiesta jest litewska albo łotewska, a TerminalA?
    Spółka hiszpańska.
    em.

    Perfection consists not in doing extraordinary things, but in doing ordinary things extraordinarily well - A.A.


  19. #19
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    ale co z tego jesli oni mi powiedzieli ze:
    TAKIE PRZYPADKI SIE U NICH ZDARZAJA I NIESTETY ZAWSZE DODATKOWE KOSZTY MUSI PONIESC KLIENT...

    A Terminal A mnie poinformowal, ze jest im przykro pomoga mi znalezc alternatywe ale wszystkie koszty musze poniesc sam..
    Szczyt braku profesjonalizmu i chamskiego podejscia do klienta - nic dodac, nic ujac..Praktyki rodem z trzeciego swiata . Nic podobnego, to ONI ponosza koszty, chyba ze maja jakiegos 'disclaimera', ktory usprawiedliwialby cos takiego jak wywijanie sie od przyznania sie do bledu lub niedopatrzenia.
    Jakie sa ich warunki - naprawde tak maja w nich napisane?

    Poza tym jakoś nie wierze tylko w to 50GBP - a co ze skasowanym biletem QR? Żeby zrobić rezerwacje nowa, musza chyba skasować stara? Należy się PEŁEN REFUND...I zero opląt za jakiekolwiek zmiany! Poszukaj komu podlegają i postrasz ich, nagłośnij może sprawę (kontakttvn24 - mowie poważnie!), bo teraz okres wakacyjny wciąż.

    @sinus - masz racje, ale nawet jesli coś zmieniają to INFORMUJĄ paxa ZANIM OBCIĄŻĄ kartę. Może ja pracuje w bardzo specyficznym biurze podrozy, ale jak slysze o takich praktykach to wlos mi sie jezy na głowie! Jest zmiana, informuje się paxa czasem kilkakrotnie i czeka na odpowiedz...Ale NAJPIERW informujemy i czekamy na reakcje,a nie robimy mu od razu nowy PNR. Owszem, możemy zablokować nowe loty ale bez możliwości zbiletowania...To jest skandal w bialy dzień

    NA tej samej zasadzie kupujesz w sklepie jabłka, a płacisz za banany? Poza wszystkim to jest taki sam towar jak każdy inny! Myślałby ktoś, ze kryzys w branży lotniczej i turystycznej dotknie najbardziej te firmy, które działają na szkodę klienta (a to się tak ewidentnie kwalifikuje!), a tu chyba niekoniecznie...

    Po raz kolejny sprawdza sie to, ze rezerwacje najlepiej robic bezposrednio ze strony linii, bo i tak IATA nie stosuje juz biletow papierowych, wiec nie ma problemow z dostarczeniem. Tak naprawdę jednym z zamierzeń IATA było tez pozbycie się nieuczciwych pośredników...
    Ostatnio edytowane przez Marta ; 14-08-2009 o 22:14

  20. #20
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz Zobacz posta
    Raczej te 75% to będzie nie do zwrotu, opłaty paliwowej się nie zwraca.
    LH? Jak najbardziej zwraca.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •