A ja przyłączę się do pytania, czy ktoś wie na jakich maszynach latał Finnair w 1997 r. z Warszawy do Helsinek, oraz z Helsinek do Nowego Jorku (JFK)?
Uzupełniam sobie dane z przeszłości, i nie jestem w stanie sobie przypomnieć, jak latałem British Airways z/do Warszawy do/z Londynu w tych latach:
1998/09 ~ WAW-L?
2000/06 ~ L?-WAW
Czy mógłby mi ktoś pomóc? Drugie pytanie − jakie to były samoloty?
Jak już się pytam, to zapytam też, jakimi samolotami latał LOT w tych okresach:
1998/09 ~ LHR-WAW
1999/09 ~ WAW-LHR
2001/06 ~ LHR-WAW
?
Paris in the spring? Don't even think about it — the Arctic is where you really want to be.~ Etain O'Carroll
A ja przyłączę się do pytania, czy ktoś wie na jakich maszynach latał Finnair w 1997 r. z Warszawy do Helsinek, oraz z Helsinek do Nowego Jorku (JFK)?
Do NYC MD-11 na pewno, bo DC10 odszedł z floty rok wczesniej bodajze.
Do WAW? pewnie roznie to bywalo, ale stawiam na DC9
B737-300 badz -400Jak już się pytam, to zapytam też, jakimi samolotami latał LOT w tych okresach:
1998/09 ~ LHR-WAW
1999/09 ~ WAW-LHR
2001/06 ~ LHR-WAW
W latach 97-99 BA latało na LHR, zwykle na 757, choć pewnie były jakieś zmiany. Ja w każdym razie jak pamiętam trafiałem na 757. Ponadto część lotów była w code-share z LOT, wtedy jak już kolega napisał w wątku 737.
Na LGW się leciało autobusem z LHR, dobrze pamiętam bo raz autobus utknął w korku i musiałem czekać dwa dni na następny lot.
Ostatnio edytowane przez szymonk2 ; 01-10-2009 o 01:05 Powód: ortografia
Dziękuję ślicznie za odpowiedzi! Wszystkie dane uzupełnione
Na LGW "w czasach nowożytnych" byłem dopiero w tym roku, i nic nie pamiętałem, żebym tam kiedykolwiek wcześniej był, żadnego déjà vu, nic − stąd moje wątpliwości.
Pamiętam tylko, że przesiadki w Londynie były dla mnie strasznie stresujące. Długi bieg z przeszkodami do transfer center, potem na dół do jakiegoś autobusu lotniskowego. Musiałem się był przemieszczać z jednego terminalu na drugi. Mam w pamięci właściwie kilka tylko obrazów, niczym Bruce Willis z "12 Małp"...
Paris in the spring? Don't even think about it — the Arctic is where you really want to be.~ Etain O'Carroll
To jeszcze uzupelniajac pytanie:
To faktycznie jak szymon do '99 latali na 757, czasami pojawial sie tez 737, potem wprowadzano na trase A319 i 320, razem z 737.
Kiedys ta trase obsluzyla nawet bestia 747 Tyle ze tylko z powodu emergency siadli na chwile i polecieli dalej do LHR
Wielkie fruwacze, jak na taką trasę...
Paris in the spring? Don't even think about it — the Arctic is where you really want to be.~ Etain O'Carroll
ruchu takiego jak dzisiaj również nie było więc nie przesadzaj z tymi tłumami w samolotach
Wielkie dzięki za odpowiedź, miałem wtedy 8 lat i chciałem się dowiedzieć czym miałem okazję latać.
Zakładki