Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 41 do 44 z 44
  1. #41
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez polpol19 Zobacz posta
    Ja kupiłem jakiś czas temu bilet w LO WAW-FRA-WAW za 252.76zl .
    Niestety nie moglem polecieć w wykupionym terminie wiec olałem ten bilet .
    A jakiś tydzień temu (1,5tygodnia po planowanym wylocie) podszedłem z ciekawości do kasy LOT u na lotnisku , 2 minuty rozmowy , 2 dni robocze odczekane i mam spowrotem na koncie 174.76zl podatków
    A co to za taryfa?, ew. kiedy bilet kupiony?
     

  2. #42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z domu
     

  3. #43
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Dzięki, widać ta klasa O załatwiła wszystko
     

  4. #44
    Awatar dromack

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    IE/PL

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez michaelandro Zobacz posta
    Ja w swissie kiedyś dostałem zwrot opłat przy braku wykorzystania biletu w jedną stronę. Mało bo mało, ale zawsze.

    Wracając do mojego pytania, zadzwoniłem na infolinię SWISS w Polsce i bardzo miła pani poinformowała mnie, że nie ma możliwości otrzymania zwrotu podatków i opłat za niewykorzystany odcinek lotu (rezerwacja w klasie J-wylot i T-powrót).
    Po wcześniejszych doświadczeniach z polskimi call center (m.in. LH), gdzie niekoniecznie wszystko było zgodne z tym co mówią inne call centra z innych krajow (polskie delikatnie mijają sie z prawdą na niekorzyść pasażera), zadzwoniłem pełen nadziei do call center w Szwajcarii i... niestety tym razem polskie call center w Warszawie nie minęło się z prawdą - ze zwrotu taxów nici
    Ale za to bez problemu, tym razem z asystą miłego pana, wybrałem sobie miejsca na następne 4 loty
     

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •