Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie Rozbieg 787 & 350


    Polecamy

    Czy ktoś się orientuje na temat danych związanych z długością rozbiegu następujących nowych maszyn Boeinga 787 oraz Airbusa A350.
    Pozdrawiam, Airliner

  2. #2
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    W kategorii wagowej 787 dlugosc rozbiegu oscyluje w okolicach 2500m +/- 300m (to tak bardzo ogolenie)
    Mysle, ze dopoki nie zwaza go ostatecznie i nie zrobia prob to takie wrozenie z fusow.

  3. #3
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Dzięki za odp.
    To musimy jeszcze poczekać na dokładne dane.
    Pozdrawiam, Airliner

  4. #4
    Awatar layoverlover

    Dołączył
    May 2009
    Wpisów
    76

    Domyślnie

    Podejrzewam, ze dlugosc startu tych samolotow nie bedzie sie roznila od obecnych samolotow tej klasy, czyli 767, 777, czy A330. Zreszta dlugosc startu jest w zasadzie stala - bo stale sa dlugosci pasow startowych. Moze sie zmienic co najwyzej udzwig w danych warunkach. Np. 787 nie bedzie mial krotszego startu z Krakowa niz 767 - mozna miec natomiast nadzieje, ze wiecej z tego Krakowa bedzie mogl zabrac...

  5. #5

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez layoverlover Zobacz posta
    Zreszta dlugosc startu jest w zasadzie stala - bo stale sa dlugosci pasow startowych.
    Dokladnie, nikt by nie kupowal nowego samolotu jakby wpierw musial wydluzyc pasy startowe.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •