Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 52
  1. #1

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Edinburgh ( EGPH)

    Domyślnie Rezerwacje w Easyjet

    Witam.
    Mam takie pytanie po jakim czasie orzychodzi rezerwacja na maila w liniach Easyjet. Pytam dlatego ze wczoraj zarezerwowalem bilet i do dzis dnia nie mam rezerwacji w swojej skrzynce odbiorczej.
    Z gory dzieki za odpowiedz.
    Rozkins

  2. #2
    Awatar Majka

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rozkins Zobacz posta
    Witam.
    Mam takie pytanie po jakim czasie orzychodzi rezerwacja na maila w liniach Easyjet. Pytam dlatego ze wczoraj zarezerwowalem bilet i do dzis dnia nie mam rezerwacji w swojej skrzynce odbiorczej.
    Z gory dzieki za odpowiedz.
    Jak kiedyś rezerwowałam to od razu. Wyświetliło Ci się wczoraj potwierdzenie lub nr rezerwacji?

    Ewentualnie spróbuj tutaj: http://www.easyjet.com/asp/pl/uzytkownicy/
    em.

    Perfection consists not in doing extraordinary things, but in doing ordinary things extraordinarily well - A.A.


  3. #3

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Kamienna Góra

    Domyślnie

    Ja miałem podobny problem. Potwierdzenie w ogóle do mnie nie dotarło. Pani z call center powiedziała mi, że jest problem z potwierdzeniami na polskie serwery poczty. Jedyny co Ci pozostaje to wejść w swój profil i wydrukować rezerwację. Jeżeli robiłeś rezerwację jako "GOŚĆ" to na potwierdzeniu przelewu w Twoim banku będzie ten numer widoczny w tytule przelewu.
    Jeżeli będziesz miał problemy dalej to poproszę info na PW.

  4. #4

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Edinburgh ( EGPH)

    Domyślnie

    Wyswietlil mi sie nr rezerwacji ktory sobie spisalem , a potwierdzenia nadal na mailu nie ma. Dziwi mnie tez fakt ze jeszcze mi nie sciagneli pieniedzy z konta za ta tranzakcje.
    Rozkins

  5. #5
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rozkins Zobacz posta
    Wyswietlil mi sie nr rezerwacji ktory sobie spisalem , a potwierdzenia nadal na mailu nie ma. Dziwi mnie tez fakt ze jeszcze mi nie sciagneli pieniedzy z konta za ta tranzakcje.
    A blokadę masz na kwotę rezerwacji? Jeśli pojawił się numer rezerwacji, to raczej masz ok, ale potwierdzeniem ostatecznym będzie zaksięgowanie środków z konta. A jak robiłeś rezerwację w swoim profilu, to masz ją w spisie wszystkich.

    Mail nie jest istotny tak naprawdę. Mógł gdzieś ugrząźć w spamie. Bo dojść powinien w sekundy po rezerwacji.

  6. #6
    Moderator
    Awatar dyziojr

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rozkins Zobacz posta
    Witam.
    Mam takie pytanie po jakim czasie orzychodzi rezerwacja na maila w liniach Easyjet. Pytam dlatego ze wczoraj zarezerwowalem bilet i do dzis dnia nie mam rezerwacji w swojej skrzynce odbiorczej.
    Z gory dzieki za odpowiedz.
    Zakupiłem swój bilet na 4 miesiące przed wylotem i w tym czasie potwierdzenie nie dotarło nigdy, nawet gdy wybierałem opcję ponownego przesłania potwiardzenia. Więc nie martw się.
    Pozdrawiam
    dyziojr

  7. #7
    Awatar eu01

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UE

    Domyślnie

    Znajomy próbował się odprawić online na lot easyJeta. Chyba zbyt wiele razy próbował, bo teraz wychodzi mu tylko kod błędu EJprint-sts01. Jakie to ma praktyczne znaczenie, bo wydrukować karty raczej nie będzie w stanie? Chciałem mu pomóc używając swojego komputera - rezultat taki sam.

  8. #8
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez eu01 Zobacz posta
    Znajomy próbował się odprawić online na lot easyJeta. Chyba zbyt wiele razy próbował, bo teraz wychodzi mu tylko kod błędu EJprint-sts01. Jakie to ma praktyczne znaczenie, bo wydrukować karty raczej nie będzie w stanie? Chciałem mu pomóc używając swojego komputera - rezultat taki sam.
    Znaczenie żadne. Odprawi się na lotnisku. Straci co najwyżej więcej czasu.

  9. #9

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    hej. mam problem z rezerwacja biletu :/
    wszystko mam wypełnione jak trzeba a cały czas mi wyskakuje bład i każą mi sprawdzac dane.
    co mam z tym zrobić...? może to wina banku że nie da się pobrać pieniędzy...? ten sam problem miałam z ryanair :/.

  10. #10
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zjadaczdywanow Zobacz posta
    wszystko mam wypełnione jak trzeba a cały czas mi wyskakuje bład i każą mi sprawdzac dane.
    W bledzie pewnie jest napisane w czym problem. Moze nr tel w zlym formacie, moze typ karty zly.

  11. #11

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    no właśnie nie wydaje mi się. cały czas uzupełniam zgodnie z instrukcją jak trzeba to robić. i ciągle nic... Pisze tam też coś że może to być wina banku, że nie da sie pobrać kasy. możliwe to to?

  12. #12
    Awatar pR0SiAczek

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Elbląg

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zjadaczdywanow Zobacz posta
    no właśnie nie wydaje mi się. cały czas uzupełniam zgodnie z instrukcją jak trzeba to robić. i ciągle nic... Pisze tam też coś że może to być wina banku, że nie da sie pobrać kasy. możliwe to to?
    Jeśli chcesz bardziej precyzyjnej odpowiedzi to napisz chociaż:jaka karta, jakiego banku... I czy chodzi wogóle o problem w płatności czy z danymi paxów?

  13. #13

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    mBank, Visa Electron. Pisze że błąd płatności i takie coś:
    Autoryzacja płatności nie była możliwa. Prawdopodobnie wystawca karty odmówił zrealizowania płatności. Istnieje również możliwość, że wpisane dane nie były poprawne. Upewnij się, że wpisane dane są poprawne.

  14. #14
    prz
    prz jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Sprawdź w systemie transakcyjnym mBanku limity kwotowe oraz ilościowe płatności internetowych (zakładka Karty -> Visa Electron Debit). Jeżeli nie masz informacji o ilościowych, to zadzwoń na mlinię i spytaj.

  15. #15
    Awatar vader

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    UK

    Domyślnie

    Mam dokładnie to samo, karta Visa Electron - mBank. Swego czasu, spokojnie kupowałem bilety przy pomocy tej karty w Ryanair.

    Błąd płatności

    Autoryzacja płatności nie była możliwa. Prawdopodobnie wystawca karty odmówił zrealizowania płatności. Istnieje również możliwość, że wpisane dane nie były poprawne. Upewnij się, że wpisane dane są poprawne.

    Kod weryfikacyjny
    W przypadku wszystkich kart, za wyjątkiem American Express, kod weryfikacyjny to trzy ostatnie cyfry wydrukowane na pasku podpisu na odwrocie karty.

    W przypadku kart American Express, kod weryfikacyjny to cztery cyfry wydrukowane po prawej stronie na przodzie karty powyżej numeru karty.

    Numer emisji
    Wpisz numer emisji tylko wówczas, jeśli jest wydrukowany na karcie (zazwyczaj na dole na przodzie karty). Wpisz dokładnie liczbę cyfr, tak jak widnieją na karcie. Jeśli nie ma numeru emisji, pozostaw pole numeru emisji puste.

    Numer karty
    Numer karty wydrukowany jest dużymi cyframi pośrodku na przodzie karty.

    Sprawdź i skoryguj swoje dane, a następnie wyślij ponownie rezerwację.
    N 10" 'Simon II', EOS 450D, Intek AR-109, RTL dongle + PlanePlotter: mo

    W ogóle - piszemy osobno!

  16. #16

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    nie mam tej drugiej zakłądki :/. wchodze na karty i mam tylko visa electron ekonto, albo może jestem taka niesparawna umysłowo...
    a na tej karcie limity mam zrobione na max...

  17. #17
    Awatar vader

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    UK

    Domyślnie

    Z inną kartą Visa Electron, też mBank przeszło normalnie...
    N 10" 'Simon II', EOS 450D, Intek AR-109, RTL dongle + PlanePlotter: mo

    W ogóle - piszemy osobno!

  18. #18
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zjadaczdywanow Zobacz posta
    a na tej karcie limity mam zrobione na max...
    Sprawdz czy limity na transakcje internetowe sa ustawione.

  19. #19

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    limit na każda transakcję mam 40tys. więc chyba nie w tym problem :/.

  20. #20
    Awatar irkolo

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    Małopolska

    Domyślnie

    kiedy była ostatnia transakcja internetowa na tej karcie?

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •