Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie Nabór wody i opróżnianie toalet


    Polecamy

    Jak często wykonuje się operacje poboru wody i opróżniania toalet w samolotach typu A320/B737 itp. Zwykle robi się to w czasie postojów na płycie podczas wsiadania/wysiadania pasażerów czy po zjechaniu do "bazy"?

  2. #2
    Awatar Dash7

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piotr [trzykoty] Zobacz posta
    Jak często wykonuje się operacje poboru wody i opróżniania toalet w samolotach typu A320/B737 itp. Zwykle robi się to w czasie postojów na płycie podczas wsiadania/wysiadania pasażerów czy po zjechaniu do "bazy"?
    Zlewanie i uzupełnianie odbywa się podczas zwykłego postoju, w czasie "rotacji". Jak często - w zależności od "intensywności" wykorzystania toalet (i w konsekwenscji zużycia wody..) - z full pax na długim rejsie za każdym razem, ale czasem można kilka odcinków zrobić. W umowach handlingowych jest czasem nawet opcja - obsługa bez uzupełniania wody/opróżniania toalet.

  3. #3

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Mysiadło
    Wpisów
    7

    Domyślnie


    Polecamy

    Na 737 Classic i 757 w zależności od ilości kibli jest tyle zaworów zalewowych i do napełniania.W tych samolotach każdy kibel ma swój zbiornik w toalecie (w NG już już tak jak na 767).Wodę przeważnie zmienia się po każdym locie co by nie waliło w samolocie,natomiast jak kibel jest uszkodzony to totalnie zlewa się z niego zawartość.Co tu więcej pisać prostota budowy jak nie wiem co.2 rurki zbiornik i mechanizm

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •