Pokaż wyniki od 1 do 18 z 18
  1. #1

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie Loty Australia-Europa


    Polecamy

    Ile jest mniej wiecej kilometrow przyjmijmy od Sydney do Londynu? Czy jest jakis samolot, ktory moze bez postoju np. w singapurze doleciec na heathrow z kingsfordt?

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Dystans 17016km.
    747-400 bez paxów przeleci.
    Jeśli raz posmakowałes latania, bedziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić - Leonardo Da Vinci

  3. #3
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Luck89
    Dystans 17016km.
    747-400 bez paxów przeleci.
    B77L z chyba 240 paxami moze latac RT 9 miesiecy w roku, A345 z chyba 170-180 podobnie - wszystko nieplacalne
    no risk, no fun ;D


  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec
    Cytat Zamieszczone przez Luck89
    Dystans 17016km.
    747-400 bez paxów przeleci.
    B77L z chyba 240 paxami moze latac RT 9 miesiecy w roku, A345 z chyba 170-180 podobnie - wszystko nieplacalne
    Nie znam takiego samolotu jak A345, może A340?

  5. #5
    Awatar filipg

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wroclaw

    Domyślnie

    a345 to skrot od a340-500

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie

    Przepraszam :>

  7. #7
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cathay Pacific chyba ma jakieś loty z HKG do Kanady i do Nowego Jorku bezpośrednio i one trwają chyba coś ok.16u godzin, latają na A 340-600.
    Nie pamiętam dokładnie, ale czytałem w ich gazetce pokładowej o takich lotach.

  8. #8
    Awatar 6182

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Szczecin

    Domyślnie

    Do mierzenia odległości między lotniskami polecam:
    http://gc.kls2.com/cgi-bin/gc?PATH=S...avy&MAP-STYLE=


    Nikon D50,Nikkor 18-55 ED i 55-300 VR
    Maycom AR-108

    Pozdrawiam
    Daniel

  9. #9
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Lecac z Londynu do Sydney jest latwiej - wiatry sprzyjaja i taki 787 lub 777-200LR da sobie latwo rade. W druga strone duzo czesc roku sa niesprzyjajace wiatry i pokonac tej trasy z normalnym ladunkiem nie mozna bez zatrzymania.

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cathay Pacific chyba ma jakieś loty z HKG do Kanady i do Nowego Jorku bezpośrednio i one trwają chyba coś ok.16u godzin, latają na A 340-600.
    Nowy Jork do Hong Kongu, a346, Lot trwa ok16.15h.

    Taka ciekawostaka-najdłuższy komercyjny lot
    Newark do Singapuru na a345. Lot trwa ok 18.40h. Nonstop.

  11. #11
    Awatar bartolomic

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBY

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Luck89
    Dystans 17016km.
    747-400 bez paxów przeleci.
    tylko w jakim celu

  12. #12
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Po oczekujących
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bartolomic
    Cytat Zamieszczone przez Luck89
    Dystans 17016km.
    747-400 bez paxów przeleci.
    tylko w jakim celu
    Załadowany na fulla nie zawsze przeskoczy, a w połowie się nie opłaca dlatego robią między lądowanie.
    Śmiejcie się śmiejcie :P
    Jeśli raz posmakowałes latania, bedziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić - Leonardo Da Vinci

  14. #14
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Bardzo długie loty non-stop okazały się poważną porażką koncepcyjną. Stworzony do tych właśnie celów 345 i 777LR w zasadzie nie cieszę się powodzeniem rynkowym. Przyczyny są dwie:

    1. W piątek leciałem 10,45 w ciasnej klasie ekonomicznej i dostawałem świra. Jakbym wiedział że lot będzie trwał 16 godzin to bym sobie palnął w łeb (co byłoby trudne bo nawet pilniki do paznokci zabierają). Pasażerowie nie wytrzymują takich lotów i trzeba robić więcej miejsca w samolocie. A to oczywiście obniża ekonomikę. Bardzo długie loty jakie odbywałem zawsze miały międzylądowanie. I muszę powiedzieć, że strata 2 godzin z tego tytułu jest niczym!. Gdyby Sydney nie siadał w Singapurze, Lima na Arubie a Santiago na Miami to bym nie pisał tych słów.

    2. Ekonomia - jak lecisz non stop to musisz zebrać paxów na lot p2p. Jeśli siadasz gdzieś po drodze to masz w sumie w ofercie nie dwa a sześć lotów. Przykład mojego KL877/878. W wersji non stop oferta jest:
    AMS-TPE
    TPE-AMS
    W wersji z międzylądowaniem mamy
    AMS-TPE
    AMS-BKK
    BKK-TPE
    TPE-BKK
    BKK-AMS
    TPE-AMS
    Dużo łatwiej zapełnić samolot w ten sposób
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  15. #15
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Ale te samoloty na trasy po 16 godzin to mają chyba mniej foteli i nie są takie ciasne jak normalnie. Mój rekord to 12.45 i było ciężko.

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    A obecnie najdłuższy komercyjny lot na świecie to Singapur- Newark na A345. I trwa ponad 18 godzin. Choćby wstawili mi tam łóżko to bym chyba nie wytrzymał.

  17. #17
    Awatar 6182

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Szczecin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piter
    obecnie najdłuższy komercyjny lot na świecie to Singapur- Newark na A345. I trwa ponad 18 godzin. Choćby wstawili mi tam łóżko to bym chyba nie wytrzymał.
    A jakbyś miał laptopa,darmowy net na pokładzie i kilka(naście) zaległych dni na forum

    Najkrótszy lot z kolei odbywa się między wyspami Westrey a Papa Westrey w Szkocji-raptem niecałe 2 min-tyle to można wytrzymać nawet kucając


    Nikon D50,Nikkor 18-55 ED i 55-300 VR
    Maycom AR-108

    Pozdrawiam
    Daniel

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Piter
    A obecnie najdłuższy komercyjny lot na świecie to Singapur- Newark na A345. I trwa ponad 18 godzin. Choćby wstawili mi tam łóżko to bym chyba nie wytrzymał.
    Chyba nie przeczytałeś dokładnie tego tematu.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •