1. Zalezy. Jesli latasz dla przewoznika, to w zasadzie obowiazuja Cie kryteria stabilizacji podejscia, czyli wlasciwa sciezka i predkosc do samego konca. Poza tym schodzenie pod, lub wyskakiwanie nad sciezke rzadko kiedy ma sens (np. zejscie pod sciezke i plaska koncowka zeby krocej wyladowac zwykle przynosi skutek odwrotny do zamierzonego). Ja zwykle staram sie trzymac sciezke przynajmniej do 100ft RA, chyba ze mam jakis konkretny powod, zeby tego nie robic (rzadko). Z drugiej strony jak jestes z widocznoscia, to w zasadzie mozesz robic co chcesz - byle z glowa...
2. Nie mam zbyt duzego pojecia o podejsciach satelitarnych, ale podejscie przecyzyjne, to z definicji takie, w ktorym sciezka znizania jest wyznaczona w sposob bezposredni - czyli raczej na pewno bedzie w oparciu o satelity, a nie o wysokosciomierz/radiowysokosciomierz.
Zakładki