Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie Widoczność z kabiny


    Polecamy

    Czy w samolotach 737 lub A320 piloci mają dobrą widoczność drogi startowej podczas wytrzymania przed przyziemieniem? Czy widoczność jest zachowana przez szyby czołowe czy raczej patrząc przez boczne utrzymuje się kierunek pasa?
    Czy ktoś zna może jakieś materiały obrazujące widzialność w zależności od kąta nachylenia kadłuba itp?

  2. #2
    Awatar wegi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    epby

    Domyślnie

    Typowe wytrzymanie na A320 to ok. 5-8 stopni. W połączeniu z regulowanym fotelem (oczywiście również "góra/dół") każdy może sobie ustawić wygodną pozycję, która zapewnia dobry widok zarówno przez przednią szybę, jak i na instrumenty. Jako pomoc (a właściwie punkt odniesienia) na A320 mogą służyć białe/czerwone kulki umiejscowione mniej więcej w połowie środkowego słupka. Szczególnie ważne są podczas podejść przy niskiej widoczności, gdyż dzięki nim można ustawić optymalny widok "do przodu".
    Dlatego nie ma żadnego problemu z widokiem przez przednią szybę nawet podczas wytrzymania - o korzystaniu z bocznych szyb w celu utrzymania kierunku pasa nie może być nawet mowy.
    zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
    ostatnia aktualizacja 6.03.2011

  3. #3
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie


    Polecamy

    Widocznosc z kabiny duzych samolotow jest z reguly duzo lepsza niz w przypadku mniejszych samolotow. Naprzyklad piloci MD-11 nawet nie widza sladow "nosa" przed soba.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •