Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie Badania defektoskopowe


    Polecamy

    Jak często samoloty liniowe są poddawane badaniom ujawniającym np. pęknięcia, mikrouszkodzenia na skrzydłach i innych częściach? Gdzie się je wykonuje, u przewoźnika, w zakładach lotniczych?

  2. #2

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie

    Podczas kazdego D-check wykonuje sie takie szczegolowe inspekcje metodami utrasonicznymi, X-rays i innymi. Kazdy samolot ma wlasny plan technicznych przegladow, po ilu tysiacach godzin, itp. Zwykle to cos takiego wypada raz na 4-5 lat i wiaze sie z przestojem okolo miesiaca i moze kosztowac kilka $$ milionow. Niektore duze linie lotnicze maja wlasna baze techniczna zdolna przeprowadzic D-check ale wiele lini po prostu oddaje samolot do specjalistycznego zakladu nawet poza granicami.

  3. #3
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie


    Polecamy

    Zawsze ,zawsze wtedy kiedy mówi o tym AMM , MPD, SRM.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •