-
Badania defektoskopowe
Polecamy
Jak często samoloty liniowe są poddawane badaniom ujawniającym np. pęknięcia, mikrouszkodzenia na skrzydłach i innych częściach? Gdzie się je wykonuje, u przewoźnika, w zakładach lotniczych?
-
Podczas kazdego D-check wykonuje sie takie szczegolowe inspekcje metodami utrasonicznymi, X-rays i innymi. Kazdy samolot ma wlasny plan technicznych przegladow, po ilu tysiacach godzin, itp. Zwykle to cos takiego wypada raz na 4-5 lat i wiaze sie z przestojem okolo miesiaca i moze kosztowac kilka $$ milionow. Niektore duze linie lotnicze maja wlasna baze techniczna zdolna przeprowadzic D-check ale wiele lini po prostu oddaje samolot do specjalistycznego zakladu nawet poza granicami.
-
Polecamy
Zawsze ,zawsze wtedy kiedy mówi o tym AMM , MPD, SRM.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki