Dopuszczalne są 3 błędy w nazwisku. Przynajmniej w BA.
Przypadki zmiany nazwiska są (powinny być) możliwe w sytuacjach wyjątkowych.
Wlasciwie to dlaczego u_przewoznikow tradycyjnych zmiana nazwiska w_bilecie jest praktycznie niewykonalna (trzeba wielkich ceregieli, i_wcale bez gwarancji sukcesu), a_w_LCC nie_ma z_tym zadnego problemu (kwestia nie_tak_wysokiej oplaty)?
PS. 1. A juz zeby bylo zupelnie smiesznie_(?!), powyzsze klopoty u_legacy carriers sa rowniez w_przypadku koniecznosci korekty blednie wpisanego nazwiska.
2. Dobrze ze chociaz sensownie wycenione bilety OW pojawiają sie powoli w_tradycyjnych liniach - dobroczynny wplyw_LCC!
3. Witek Z - specjalnie dla Ciebie dopisalem pytajnik.
Dopuszczalne są 3 błędy w nazwisku. Przynajmniej w BA.
Przypadki zmiany nazwiska są (powinny być) możliwe w sytuacjach wyjątkowych.
I wlasnie zastanawia mnie to dlaczego w sytuacjach wyjątkowych...Zamieszczone przez boeing787
Rozumiem, że to może być problem na 2 czy 3 godziny przed lotem, ale zmiana
nazwiska na kilka dni przed lotem powinna w/g mnie być standardem.
pzdr,
Paweł.
To fakt, do 3 znakow jest bezproblemowe takze np. w AZ. Ale oczywiscie mozna sie znow zastanawiac, dlaczego 3 a_nie_5 itp.Zamieszczone przez boeing787
Otoz to. W koncu tozsamosc pasazera jest sprawdzana i_przy check-inie, i_potem na bramce.Zamieszczone przez Coddy
Zreszta problemu nie_powinno chyba byc nawet na pol godziny przed lotem (no, na pol godziny przed zamknieciem check-inu na dany rejs).
PS. W ogole niektore zasady taryfowe sa strasznie dziwne, np. higher intermediate points itp. Zgryzliwie mozna by sądzic, ze jesli nie_wiadomo o_co chodzi, to... Ale szczesliwie chyba powolutku zaczyna sie to upraszczac - natomiast chcialoby sie wiedziec, skad sie (poza ww._zgryzliwym wytlumaczeniem) poszczegolne restrykcyjne zasady wziely.
Zakładki