Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Awatar grzyw

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    WRO
    Wpisów
    39

    Domyślnie Trasa GRO -> NRN -> WRO, czy to rotacja?


    Polecamy

    Cześć, czy jest możliwość sprawdzenia, czy dwa połaczenia FR realizuje ta sama maszyna?
    GRO 13:15 - NRN 15:25
    NRN 16:10 - WRO 17:35

  2. #2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Bierutów, Poland

    Domyślnie

    Standardowy czas postoju jednej maszyny FR na plycie to 25 minut, tutaj jest 45 minut.
    Samolot z GRO wraca o 15:50 do Girony.

  3. #3
    Awatar grzyw

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    WRO
    Wpisów
    39

    Domyślnie

    Ależ to było nieprzemyślane pytanie z mojej strony, nie wiem, czemu nie pomyślałem o jego powrocie do GRO.
    Dzięki za odpowiedź.

  4. #4
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Toporek Zobacz posta
    Standardowy czas postoju jednej maszyny FR na plycie to 25 minut, tutaj jest 45 minut.
    Samolot z GRO wraca o 15:50 do Girony.
    W bazach samoloty FRancy stoją dłużej niż owe 25 min.

  5. #5

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Może celem dokładniejszej jasności: Często czas postoju to 25 minut, ale zdarzają się postoje w bazach nawet do półtorej godziny. Nie wiem z czego to wynika, wymiana załóg i "luka bezpieczeństwa" na wypadek opóźnień, czyszczenie maszyny, czy (najbardziej prawdopodobne) takie ułożenie rotacji samolotu, że nie da się jeszcze bardziej wydłużyć czasu lotu aby maszyna była niemal cały czas w powietrzu?
    Poza tym nawet poza bazami samoloty potrafią czekać ponad 25 minut. Pomijając sytuację z 2008 drugich rotacji dnia ze Stansted na lotniska w PL (maszyny czekały nawet 2 godziny, ale to chyba wynikało ze slotów na Stansted?), to bodaj w Granadzie, albo Valencii swego czasu wszystkie maszyny odgórnie czekały 30 minut

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez amnesia Zobacz posta
    Może celem dokładniejszej jasności: Często czas postoju to 25 minut, ale zdarzają się postoje w bazach nawet do półtorej godziny. Nie wiem z czego to wynika, wymiana załóg i "luka bezpieczeństwa" na wypadek opóźnień, czyszczenie maszyny, czy (najbardziej prawdopodobne) takie ułożenie rotacji samolotu, że nie da się jeszcze bardziej wydłużyć czasu lotu aby maszyna była niemal cały czas w powietrzu?
    Poza tym nawet poza bazami samoloty potrafią czekać ponad 25 minut. Pomijając sytuację z 2008 drugich rotacji dnia ze Stansted na lotniska w PL (maszyny czekały nawet 2 godziny, ale to chyba wynikało ze slotów na Stansted?), to bodaj w Granadzie, albo Valencii swego czasu wszystkie maszyny odgórnie czekały 30 minut
    Ale nie wliczasz czasu między faktycznym a planowanym lądowaniem (typu 50 minut przed czasem, FANFARY!!!!), a potem owymi 25 minutami do odlotu od planowanego przylotu?

  7. #7

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Mówię o rozkładowym staniu na płycie przy terminalu. Zauważyłem to czekając jakiś czas na swój lot z Hahn (nasz samolot przyleciał z Marrakeszu jakieś 1,5 godziny przed odlotem do Berlina a po powrocie leciał z nami), a potem analizując np. rozkład w Weeze.
    Wiadomo że przecież rozkład i rzeczywistość w Ryanair dość często nieco różnią się od siebie :-)

  8. #8
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez amnesia Zobacz posta
    Może celem dokładniejszej jasności: Często czas postoju to 25 minut, ale zdarzają się postoje w bazach nawet do półtorej godziny. Nie wiem z czego to wynika, wymiana załóg i "luka bezpieczeństwa" na wypadek opóźnień, czyszczenie maszyny, czy (najbardziej prawdopodobne) takie ułożenie rotacji samolotu, że nie da się jeszcze bardziej wydłużyć czasu lotu aby maszyna była niemal cały czas w powietrzu?
    Też się nad tym zastanawiałem i przyszło mi do głowy, że np. w połowie dnia robią jakieś gruntowniejsze sprzątanie, opróżnianie kibli, itp. Nie wiem, czy da się to wszystko w 25 min. wykonać, a póki toalety bezpłatne, to ludzie zapełniają zbiornik

  9. #9
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michastrain Zobacz posta
    Też się nad tym zastanawiałem i przyszło mi do głowy, że np. w połowie dnia robią jakieś gruntowniejsze sprzątanie, opróżnianie kibli, itp. Nie wiem, czy da się to wszystko w 25 min. wykonać, a póki toalety bezpłatne, to ludzie zapełniają zbiornik
    Ostatnio widziałem takie opróżnianie zbiorników na HHN po ostatnim przylocie. Wygląda to jak taka wielka krowa Benek sika z dwóch otworów do wielkiej wanny, która podjeżdża jej pod brzuch.

  10. #10
    Awatar pR0SiAczek

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gorzów Wlkp.

    Domyślnie


    Polecamy

    I tak dokładnie jest. Zmiana ekip, ogarnięcie i do boju na drugą zmianę. 4 loty z rana + 4 loty popoludniem. O planowy turnaorund bywa i 40min u FR Południowe kierunki.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •