Pokaż wyniki od 1 do 20 z 20
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie Problem - AirAsia - system zmienił imię w mojej rezerwacji


    Polecamy

    Witam. Pragnę zapytać, bo może ktoś jeszcze zetknął się z takim problemem: Otóż kupowałem bilet AirAsia X Londyn - KL. W trakcie procesu rezerwacji podałem obydwa imiona z mojego paszportu i nazwisko. Wydrukowałem potwierdzenie rezerwacji gdzie wszystkie dane były prawidłowe zgodnie z tym co podałem. Kilka dni temu jednak, sprawdzając moją rezerwację zauważyłem że jako moje imię w systemie widoczne są obydwa podane przeze mnie imiona połączone w jedno, wygląda to tak że zamiast "Marcin Sylwester" widać "Marcinsylwester" i potem nazwisko. Chciałem zapytać jaki to wpływ będzie miało na procedurę wejścia do samolotu, swoje dane podałem prawidłowo tak jak w paszporcie, żadnych literówek, wszystko pozostałe się zgadza poza tym nieszczęsnym imieniem połączonym zresztą bez mojej wiedzy, w paszporcie mam dwa imiona oddzielone spacją, więc tu może być problem. Czy dam radę wejść na pokład?? może ktoś miał podobną sytuację?? Wysłałem tam kilkanaście maili - bez odpowiedzi, próbowałem się dodzwonić - w Londynie numer cały czas zajęty, w Kuala Lumpur zawsze rozłącza mnie gdy tylko odezwie się konsultant po oczekiwaniu... Z góry dzięki za pomoc.

  2. #2
    Awatar Awerik

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Pojutrze lece AirAsia, jesli chcesz to moge podejsc do biura i zapytac.

  3. #3
    fly
    fly jest nieaktywny
    Awatar fly

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Nie powinno być problemu, zazwyczaj literówki i inne takie przechodzą bez mrugnięcia okiem.

  4. #4
    Awatar SWISSboi

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Nie boj sie o ta rezerwacje, nie bedziesz mial zadnych problemow. Moja mama ma podobny problem - ma dwa dlugie nazwiska i w przypadku niektorych systemow rezerwacyjnych nie dosc, ze je laczylo, to skracali imie i nigdzie na swiecie nie robili jej problemow - w kuala lumpur tez nie, w air asia tez nie ;-)
    U mojej mamy to wyglada: Malgorzata XXXXXXXXXXXXx-YYYYYYYYYYYYy - a systemy robia zazwyczaj z tego XXXXXXXXX-YYYYYYYYYY/Malgo albo nawet XXXXXXXXXYYYYYYYYY/Malgo - czy to w rezerwacji czy na karcie pokladowej - i nikt nigdy nic nie zarzucil ;-)

  5. #5
    Awatar benneck

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    To normalne przy długich nazwiskach (przede wszystkim) - żaden z systemów nie poradzi sobie z nazwiskiem (i imieniem liczonymi razem) dłuższymi niż ileś tam znaków (nie pamiętam dokładnie ile, chyba coś koło 26 znaków). Nie przejmowałbym się zupełnie tym że brakuje spacji między imionami (swoją drogą wdzięczny jestem mamusi i tatusiowi że dali mi tylko jedno imię )

  6. #6
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Bardziej prawidłowo jest napisać razem niż oddzielnie. Natomiast prawidłowo jest najpierw nazwisko a potem imię, na mój gust w Twoim przypadku jest wpisane na odwrót.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Awerik - byłbym niezmiernie wdzięczny, ale tylko jeśli to nie będzie dla Ciebie problem, po prostu boję się, aw zasadzie bałem, bo odpowiedzi tutaj nieco mnie uspokoiły, z tej racji że to mój pierwszy urlop od dłuuuuugiego czasu będzie i nie chciałbym by go coś zepsuło...
    Amadeusz - Oni podają w każdej rubryce co wpisać i właśnie pierwsze jest "names" a kolejne "surname" więc wolałem nie kombinować by nie odwrócić kolejności.
    I wielkie dzięki wszystkim za odpowiedzi

  8. #8
    Awatar Awerik

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Zaden problem, i tak spie na lotnisku w KL dzisiaj.

  9. #9
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez otakesan Zobacz posta
    wygląda to tak że zamiast "Marcin Sylwester" widać "Marcinsylwester" i potem nazwisko. Chciałem zapytać jaki to wpływ będzie miało na procedurę wejścia do samolotu
    Nie będzie miało wpływu, ale po co wpisujesz drugie imię w rezerwacje?

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    W ichniejszym tutorialu było zaznaczone by podawać drugie imię jeżeli jest w paszporcie, choć podejrzewam że większość osób nie podaje i jakoś przechodzi. Tymczasem przed godziną pojawiła mi się odpowiedź na jeden z maili które wysłałem (sprzed 10 dni), przepraszają za utrudnienia, informują że jeżeli tylko zapisy zgadzają się z paszportowymi to kwestia spacji nie gra roli, czyli taki ciąg by przeszedł ale także przywrócili mi zapis ze spacją we wszystkich rezerwacjach u nich. Czyli wszystko OK. Dziękuję jeszcze raz wszystkim za pomoc

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez otakesan Zobacz posta
    W ichniejszym tutorialu było zaznaczone by podawać drugie imię jeżeli jest w paszporcie, choć podejrzewam że większość osób nie podaje i jakoś przechodzi.
    Na to NIKT nie zwraca uwagi, że ktoś ma drugie imię... Musiałby być niezwykle upierdliwy, gdyby sprawdzał.

    Jakby kazali podać obwód w pasie, to też byś podał?

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez HUMBAK Zobacz posta
    Jakby kazali podać obwód w pasie, to też byś podał?
    Heh, może oni akurat nie, ale boję się że niedługo niektóre linie zechcą by podawać i będą naliczać dodatkową opłatę od nadmiarowego Albo od kilograma wagi pasażera...

  13. #13

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    To jeszcze moje pytanie - mam rezerwację bez podanego drugiego imienia - mogę mieć problem ? Lot do Bangkoku z Aerosvit. Niezgodności w danych osobowych pilnuje lotnisko (np. celnik) czy przewoźnik ? (który z nich może przyczepić się na miejscu)

  14. #14
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez prad Zobacz posta
    mam rezerwację bez podanego drugiego imienia - mogę mieć problem ?
    A po co drugie imie? Do niczego nie jest potrzebne. Wazne ze pierwsze jest no i nazwisko.

  15. #15

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    Rozmawiałem z konsultantem na online chat, który stwierdził że powinienem podać oba imiona, ponieważ pisałem o dosyć późnej godzinie stwierdził abym napisał w trakcie dnia aby supervisor mógł odpowiedzieć co dalej. Następnie supervisor stwierdził to samo i polecił napisać maila na online@aerosvit.com. Napisałem zapytanie i czekam na odpowiedź. Szkoda że dla nich nie jest to takie jasne jak dla Ciebie sinus :/

  16. #16
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Jak się szuka problemów to się je zawsze znajdzie. A generalnie jest tak, jak napisał sinus właśnie
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  17. #17

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Jak się szuka problemów to się je zawsze znajdzie. A generalnie jest tak, jak napisał sinus właśnie
    Ehh, prawda

  18. #18

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Jak się szuka problemów to się je zawsze znajdzie. A generalnie jest tak, jak napisał sinus właśnie
    No i się doigrałem:
    "...Please contact with our online chat to correct each ticket with charge EUR10.00 - in case of available booking class."
    Jak już się wkopałem co radzicie ?
    W "purchase conditions" nie natknąłem się na tego typu opłatę jedynie: name change - permitted with penalty 75eur
    ciekawe czy 10 euro na każdy bilet czyli na każdą osobę z rezerwacji czy na każdy odcinek (mam 1 przesiadkę)
    "in case of available booking class" - co przez to rozumieć ?

  19. #19
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez prad Zobacz posta
    Jak już się wkopałem co radzicie ?
    A rezerwacja wisi jako potwierdzona, oplacona w systemach?
    Sprawdz na checkmytrip.com

  20. #20

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez sinus Zobacz posta
    A rezerwacja wisi jako potwierdzona, oplacona w systemach?
    Sprawdz na checkmytrip.com
    Wszystkie odcinki podróży: confirmed

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •