-
Jak duży jest maksymalny kąt przechyłu samolotu pasażerskieg
Polecamy
DZis na EPKK miala miejsce ciekawa sytuacja. Ladowalo po sobie kilka samolotów;Austrian, Norwegian i nastepny w kolejce teoretycznie byl Centralwings. W pewnym momencie zza drzew wylonil sie CRJ ktory chyba dostal short visual (nie wiem jak to fachowo sie zwie-wybaczcie). Nic by nie bylo w tym dziwnego gdyby nie kat pod jakim pod jakim bral zakręt. Kolega spotter (mechanik samolotowy) który stał obok mnie twierdzi ze mogło to byc nawet ok 45 stopni. Dla mnie tez to bylo sporo aczkolwiek pytanie czy moglo byc az 45? Gdzies mi sie o uszy obilo ze z paxami nie powinno sie przekraczac 30stopni. Czy kąt jest uzalezniony od modelu samolotu (caly czas mam na mysli samoloty pasazerskie, bo ze Casa potrafi ostro zakrecic to wiem).
no risk, no fun ;D
-
Ja mam licencje PPL i jesli chodzi o latanie typu PPL malymi samolotami, przepisy FAA dopuszczaja 60 st. z pasazerami. W duzych samolotach mowi sie o 30 st. jako "wygodnym" dla pasazerow. Duzy samolot moze tak samo wykonac 60 st i wiecej ale sie tego nie robi ze wzgledu na sily ciazenia i oczywiste glosy protestow pasazerow (jaka linia chce sie na to narazac?). Trzeba odroznic przepisy i "zalecenia". Pilot zawsze moze wykonac cos co uwaza za konieczne dla bezpieczenstwa lotu. Przechyl 60 st w locie poziomym daje ci 2g.
-
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki