No to skoro wiesz...
Tryby TO i CLB mogą występować w formie zredukowanej (np. TO1, TO2, CLB1, CLB2).
TO i R-TO - do startu
CLB - wznoszenie
CRZ - na przelotowej i zniżaniu
GA - na podejściu
CON - używany przy locie na jednym silniku
Witam serdecznie! Chciałbym poruszyć sprawę trybów pracy silników na samolotach Boeing. Bardzo bym prosił o wypisanie kolejno modów w jakich pracują silniki Boeingów Od momentu zapłonu silników do ich wyłączenia. Ja wiem, że są np. CLB, TO, CRZ... Bardzo bym prosił o napisanie w których momentach kołowania i lotu jakie mody są właczane. Może być na przykładzie tego 737, wiem że tak uczepiłem się tego samolotu, ale to najmniejszy model Boeinga. Prosze o pomoc.
No to skoro wiesz...
Tryby TO i CLB mogą występować w formie zredukowanej (np. TO1, TO2, CLB1, CLB2).
TO i R-TO - do startu
CLB - wznoszenie
CRZ - na przelotowej i zniżaniu
GA - na podejściu
CON - używany przy locie na jednym silniku
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
Czy tryb G/A włacza sie zawsze na podejściu, czy tylko w czasie wykonywania procedury przejścia na drugi krąg (Go Around)?
Na podejściu.
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
i G/A ten mod utrzymuje się juz aż do wyłaczenia silników? A w jakim modzie pracują silniki zaraz po uruchomieniu, na IDLE?
Czym innym jest fizyczny stan silnika zaraz po uruchomieniu, a czym innym jest N1 LIMIT o którym tu mówimy. Po uruchomieniu, zresztą tak samo jak i przed uruchomieniem będzie to mod TO lub R-TO zgodnie z tym co sobie załoga ustawi.
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
Mam wrażenie, że tworzy się tu wiele tematów przez niewielu użytkowników, którzy liczą, że uzyskają wiedzę o samolocie na forum. Nie mylą się, ale zadawane pytania są bardzo szczegółowe a nie dowodzą jakiejkolwiek wiedzy u pytającego. Skomplikowane odpowiedzi na te szczegółowe pytania tylko przeszkadzają zrozumieć istotę rzeczy. Polecam jakąś, ostatecznie internetową, publikację, której przestudiowanie da faktycznie spójną i miarodajną wiedzę, np. SmartCockpit - Airline training guides, Aviation, Operations, Safety lub The Boeing 737 Technical Site
Tak chyba będzie najlepiej, co już delikatnie - nieraz sugerowaliśmy
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
bo ja bardziej ufam specjalistom na forum, niż dokumentacji.
Błąd. Dokumentacja nigdy się nie myli
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
Zakładki