róznica w technologii napewno jest duża, począwszy od systemów Fly-By-Wire (sterowania przez kabel) i wielu innych nowoczesnych systemów , np. zapobiegających przeciągnieciu, które zastosowano w A320. TU-154M był bardzo dobrą maszyną, ale zastosowana technologia była jeszcze ze starej epoki lotnictwa. TU-154M posiadał jak mi wiadomo bardzo paliwożerne silniki Sołowiewa D-30KU, które są bardzo paliwożerne, a taki A320 posiada silniki bardzo oszczedne CFM-56-5 lub IAE V2500 i jednocześnie cichsze w porównaniu z silnikami tu-154m, a pozatym w dodatku tupolev posiadał ich 3, a A320 ma dwa, wiec kłania się tu aspekt ekonomiczny danej linii. Jeszcze jedną rzeczą jest płatowiec, który w Tu-254 był bardzo ciężki, elementy użyte do budowy kadłuba. Airbus np. stosuje specjalne rozpraszacze wirów na końcach skrzydeł, zobacz to np. tu: Plik:Wizz Air A320.jpg Myślę, że to wyjątkowo dużo argumentów, aby potwierdzic tezę tego pana, który powiedział, że TU-154M jest z innej epoki technologicznej
Zakładki