Nie stosuje się, chociaż można rzecz jasna wymusić na pilocie wejście na base ("po trzecim") na np. 6 milę albo wydłużenie pozycji z wiatrem.
Na Okęciu zasadniczo mało kto lata po kręgu.
Nie stosuje się, chociaż można rzecz jasna wymusić na pilocie wejście na base ("po trzecim") na np. 6 milę albo wydłużenie pozycji z wiatrem.
Na Okęciu zasadniczo mało kto lata po kręgu.
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Ja też mam pytanie, na stronie vatsim znalazłem pare mapek EPKK,
możecie mi wytłumaczyc czy kazda z nich opisuje inny krąg i dlaczego jest ich tyle?
Vatsim
To nie są mapy kręgów tylko różnych procedur podejścia.
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Uff, zaraz moderator przeniesie to z hukiem do wirtualnegoZamieszczone przez Flyer
Te mapki to mapy podejścia do Krakowa. Kręgi wykonuje się przy lądowaniach wizualnych. Na początek polecam przeczytanie www.aviation.home.pl. Potem się pytaj, jak czegoś nie będziesz rozumiał
Jessica Watson
http://www.jessicawatson.com.au/
Bo? Mapy pochodzą z aip, więc są jak najbardziej realne.Zamieszczone przez clmisiu
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
Zakładki