Odprawisz się on-line i po sprawie.
Z powodu spodziewanych opóźnień zmieniłem datę mojego lotu DUB-EWR-DEN-OAK z 14 na 13 maja. Wszystko poszło ładnie i sprawnie przez call centre, oprócz tego, że na nowym potwierdzeniu (i sprawdzając PNR przez stronę CO) nie wyświetla mi miejsc na dwa ostatnie segmenty. W podsumowaniu zapisane są jako "---".
Na DEN-OAK mogłem wybrać jeszcze jedno z trzech, ale po zapisaniu wyboru w podsumowaniu nadal mam "---". A gdy przeszedłem do wyboru miejsc raz jeszcze, to które wybrałem poprzednio jest już niedostępne.
Jak mam to rozumieć - będę leciał w kiblu, na leżance w przejściu, czy u pilotów? No i czy dzwonić jeszcze raz, czy zdać się na łaskę systemu? Nb. sprawdziłem i nie ma mnie na liście Standby na te loty.
No jak zmieniłeś datę czyli tym samym zmieniłeś samolot, to jak możesz chcieć te same miejsca? Jeśli jakimś cudem są dostępne to je weź ale wątpię.
Prawdopodobnie na tym stanie za kilka godzin, niemniej lubię wiedzieć na czym stoję/siedzę - zwłaszcza z lekką tremą przed pierwszym lotem za Atlantyk i wrednym wulkanem po drodze. Nie chcę usłyszeć przy odprawie w EWR, że "bardzo przepraszam ale pana wcale na tym locie nie ma".
Ależ wcale nie proszę o te same miejsca (choć 9F z pierwszego segmentu mi żal), ja proszę o JAKIEKOLWIEK. Bo póki co mój ekran wyboru miejsca wygląda tak dla 2 i 3 lotu:
Zakładki