Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Awatar janusz1993

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    USA/Mielec

    Domyślnie Czy klasa Biznes decyduje o oplacalnosci rejsow ?


    Polecamy

    jak w pytaniu




    Pozdrawiam

  2. #2
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Różnie to bywa. Jak w odpowiedzi.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    nowy targ

    Domyślnie

    w wielu przypadkach tak jest - to z całą pewnoscia zwlaszcza przy liniach reguralnych i longhaulowych - w zyciu by nie bylo stac niektorych linii na trzymanie takiegi standardu jaki trzymają gdyby nie pasazerowie biznes i first.

  4. #4
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    Zainspirowało mnie to do zadania pytania:

    Jaki jest stosunek liczby miejsc w samolotach należących do LCC do liczby miejsc w drogich liniach w Europie?

    Toć RYR i EZY we dwojkę mają potężną flotę a low costów jest pod dostatkiem.
    Co do definicji LCC będziemy się pewnie spierać, ale przyjmijmy że jednym z wyznaczników LCC jest brak podziału na klasy w samolocie.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •