Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    EPWA, choć bliżej do EPMO

    Domyślnie Odpowiedzialność przewoźnika... przy braku odprawy


    Polecamy

    Było tak:
    Leciałem VNO-CPH-WAW, VNO-CPH AirBaltic, CPH-WAW LOT. Na jednym bilecie.
    Z jakichś dziwnych przyczyn w VNO nie można się odprawić na całą drogę, trzeba pedałować w CPH do transferu (całkiem spory kawał drogi). Zdarzyło się opóźnienie wylotu z Wilna, więc czas na przesiadkę/transfer w Kopenhadze zredukowany został do minimum.
    Pytanie jest takie: czy w przypadku utraty połączenia AirBaltic jest odpowiedzialny za zapewnienie mi noclegu, przebukowanie na kolejny lot itp itd w sytuacji, w której _nie_ jestem odprawiony na drugi odcinek ? Oczywiście lot na jednym bilecie.
    -----
    Nienawidzę polskiego malkontenctwa.



  2. #2
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    A takie pytanie, jaka linia wystawila bilet? Tzn numer biletu od jakich cyferek sie zaczyna?

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Domyślam się, że bilet został wystawiony przez airBaltika, na lot SASu z CPH operowany w codeshare z LOTem, tak?

    Za zapewnienie alternatywnego połączenia wraz z noclegiem jest odpowiedzialny właśnie przewoźnik umowny.

    Jeśli bilet zaczyna się od 080, to LOT, jeśli od 657, to airBaltic, jeśli od 117, to SAS, a jeśli od czego innego, to jeszcze inny ktoś...

  4. #4

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    EPWA, choć bliżej do EPMO

    Domyślnie


    Polecamy

    Dokładnie tak, bilet 657 xxxxx, wystawiony przez AirBaltic. Nie byłem tak naprawdę pewien ten mechanizm działa także wtedy, gdy nie jestem odprawiony. \

    Dzięki
    -----
    Nienawidzę polskiego malkontenctwa.



Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •