Reg nie jest przydzielany maszynie na stałe. Może się zmieniać.
Tutaj masz przyklad jak zmieniał się na jednym z lotowskich 767 (SP-LPG)
LOT Polish Airlines SP-LPG (Boeing 767) (Ex C-GZNC PH-BZC ) - Airfleets
Witam! Mam pytanie, jak w temacie...Konkretnie, czy jeśli samolot zmieni właściciela, to zmienia również rega? Wydaje mi się, że "ustrzelilem" SP-FGY, lecz fotki jakie znalazłem w necie pochodzą z 2005 roku i przedstawiają ten samolocik w innym malowaniu. Stąd pytanie, jak wyżej...
OMD Em-10, Canon 800D, FinePix S-1
Reg nie jest przydzielany maszynie na stałe. Może się zmieniać.
Tutaj masz przyklad jak zmieniał się na jednym z lotowskich 767 (SP-LPG)
LOT Polish Airlines SP-LPG (Boeing 767) (Ex C-GZNC PH-BZC ) - Airfleets
No tak, ale oprócz właścicieli, samolot zmieniał również przynależność państwową...W przypadku, o który pytam, Cessna wciąż pozostaje w Polsce.
OMD Em-10, Canon 800D, FinePix S-1
Może właściciel został ten sam, a tylko przemalował samolot?
Pozdrawiam, Pluxe
Foto po zmianie malowania z 2007r. JetPhotos.Net Photo
UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED
Dzięki wszystkim za pomoc - sprawa się wyjaśniła Ustrzelona przeze mnie (niezbyt wyraźnie, niestety!) Cessna C150 o regu SP-FOV należy do firmy prowadzącej kursy pilotażu. Niestety, na oficjalnej stronie nie ma w ogóle samolotu o takim właśnie regu, stąd moje poszukiwania. W końcu, okrężną drogą, udało się wreszcie odnaleźć ten właśnie egzemplarz
Jeszcze raz dzięki i pozdrowienia! Poniżej sprawca całego zamieszania:
OMD Em-10, Canon 800D, FinePix S-1
Zakładki