A kto miałby płacić za ten egzemplarz?
Nie wiem czy dobrze sformuowałem to pytanie ale chodzi mi o to czy gdy linia bankrutuje lub przestaje istniec zachowuje sie jeden samolot w malowaniu tej linii? Nasunelo mi sie to pytanie kiedy przegladalem Anet i bylo tam zdjecie B747SP PanAm zdjęcie bylo stare ale mi takie pytanie nasunelo.
A kto miałby płacić za ten egzemplarz?
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
w sumie to fajnie by było gdyby był taki "zwyczaj" zostawiania jednej maszyny w danym malowaniu np. lata 727 w malowaniu Pan Am na jakiej to jest zasadzie itp ?
od razu pomyślałem o filmie Miś i słowie "tradycja"Zamieszczone przez zi
To ze na zdjeciu stoi samolot pomalowany PanAm wcale nie musi oznaczac ze ten "sam" PanAm. Ktos mogl kupic albo nabyc w inny sposob pozwolenie na uzywanie tego samego logo.
http://www.flypanam.com/
Więc latają... tylko, że to już nie to, co było...
kiedyś było już o tym na forum,
PanAm to teraz mała regionalna linia
Zakładki