1) Można powiedzieć że tyle ile jest odbiorników na pokładzie. Zwykle nawet już w małych samolotach są po 2 odbiorniki. Do tego na każdym radiu jest częstotliwość aktywna i standby.
2) I tak i nie. Słyszą tyle te które chcą. Możliwe są różne kombinacje np. odbiór z dwóch częstotliwości, a nadawanie na jednej, albo jeden pilot na jednej częstotliwości drugi na drugiej. Do tego dochodzi jeszcze odsłuch na częstotliwościach nawigacyjnych, a na dużych samolotach jeszcze takie rzeczy jak ACARS, radio HF i co tam jeszcze nie wymyślą.
3) Poszukaj na stronach producentów np. www.bendixking.com www.narco-avionics.com Garmin | Follow the leader
4) Zależy od przestrzeni w jakiej się znajduje. Jeżeli jest w przestrzeni kontrolowanej to musi słuchać kontrolera (skąd niby ma wiedzieć że to jest ścieżka kolizyjna). Wyjątek to TCAS, który ma bezwzględne pierwszeństwo.
5) Publikuje PANSA, można obejrzeć na AIP Polska - AIP Poland albo na ead.eurocontrol.int (prawie cała Europa) - obydiwe strony wymagają rejestracji
Mam nadzieję że pomogłem.
Zakładki