Pytam, gdyż przed kupnem skanera zbytnio nie przywiązywałem do tego wagi, a ciągle mi się myli...

Jeśli mógłby ktoś ładnie rozpisać, w jakiej kolejności piloci łączą się z odpowiednimi "działami" (jeśli są wydzielone) podczas startów/lądowań...

Rozumiem, że przy starcie na początku ATIS, potem wieża, taxi i pozwolenie na start...
Ale jak widzę coś takiego:
Approach: 119.800 340.300 Arrival: 118.450 Final: 120.200 Tower (arrival): 118.100 Tower: 118.700 340.300 Tower (Clearance delivery): 119.900 Tower(departure): 119.350 Tower (departure): 118.575 (push back, startop- og taxiinstruktioner - Apron West)
Tower: 121.825(push back, startop- og taxiinstruktioner - Apron East og Area South)
Apron (arrival): 121.625 Apron (departure): 121.900 (bl.a. anmodning om afisning og push-back) Apron (sekundær frekvens): 121.725 Departure: 120.250 124.975 Afisning: 123.400 130.650 (Twy A) 131.975 (Twy V) 131.650 (Twy B) Servicefrekvens: 131.400 (tårn til luftfartøjer på jorden) ATIS Arrival: 122.750 ATIS Departure: 122.850 Volmet: 127.000
to się gubię...