Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1
    Awatar wegi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    epby

    Domyślnie Procedury antyhałasowe - odpowiedź.


    Polecamy

    Był tu przed chwilą wątek z pytaniem o procedury antyhałasowe, który nagle "wsiąkł".

    Więc krótka odpowiedź:

    Takie procedury dotyczą zarówno przylotów jak i odlotów czy też poruszania się/parkowania.
    Dla odlotów mogą to być specjalne procedury obowiązujące na danym lotnisku, część sid'ów przeznaczona tylko dla określonych samolotów (np. tylko dla prop'ów), albo tzw. standardy (NADP) np. wznoszenie do 1000ftAGL na mocy startowej i prędkości v2 + 10 do 20kts, na 1000ft przyspieszenie do prędkości schowania klap, chowanie klap, zredukowanie ciągu na ciąg do wznoszenia i po minięciu 3000ft płynne rozpędzenie samolotu itp.
    Przy podejściach to przede wszystkim CDA (continues descent arrival) - płynne zniżanie z jak najmniejszą liczbą przerw; tzw podejścia low drag (jak najpóźniejsze wypuszczanie klap i podwozia) itp.
    Na ziemi to najczęściej zakaz używania revers'ów, restrykcyjne czasy podczas których może być włączone APU itp...
    zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
    ostatnia aktualizacja 6.03.2011

  2. #2
    Awatar Dominio777

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    Sędziszów Młp

    Domyślnie


    Polecamy

    Dzięki za opowiedz.(Sorry za zle napisany temat-pisałem z komórki)
    Sony A290 + Sony DT 18-55 mm + Tamron AF 70-300 mm Di LD Macro
    https://www.facebook.com/EprzSpottingTeam

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •