Pokaż wyniki od 1 do 20 z 20
  1. #1

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie "Zgrubienia" na kadłubie, ponad drzwiami


    Polecamy

    Chodzi o linie ponad drzwiami, np.
    Photos: Boeing 787-8 Dreamliner Aircraft Pictures | Airliners.net
    występują na m.in. 787, A340

  2. #2
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez symbian Zobacz posta
    Chodzi o linie ponad drzwiami, np.
    Photos: Boeing 787-8 Dreamliner Aircraft Pictures | Airliners.net
    występują na m.in. 787, A340
    Ma to większość maszyn i jest to po prostu rynna By nie kapało na podłogę i na głowę przy otwartych drzwiach

  3. #3

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie

    Nie ma to jak proste i eleganckie wytlumaczenie

  4. #4

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Dzięki za odpowiedź Też tak myślałem, ale wydawało mi się zbyt proste

  5. #5
    Awatar Rosenzweigova

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    6 ft under the rainbow

    Domyślnie

    Hm, a te promieniste na nosie? Jakoś nie umiem sobie ich wytłumaczyć względami 'deszczowymi'


  6. #6
    Awatar wegi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    epby

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rosenzweigova Zobacz posta
    Hm, a te promieniste na nosie? Jakoś nie umiem sobie ich wytłumaczyć względami 'deszczowymi'
    To spróbuj piorunowymi ;-)
    zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
    ostatnia aktualizacja 6.03.2011

  7. #7
    Awatar Rosenzweigova

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    6 ft under the rainbow

    Domyślnie



    Lakoniczność Twogo posta sprawiła, że pół godziny ustalałam z wujkiem Google angielską nazwę tego cudu techniki
    Czego się w międzyczasie jeszcze dowiedziałam, to moje. Dzięki .
    Ostatnio edytowane przez Rosenzweigova ; 15-10-2010 o 01:29 Powód: gramatyka zdania ;)


  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Wracając do zdjęcia 787, widzę że okna w kokpicie już chyba nie będą otwierane, ponieważ zrobili wyjście awaryjne nad kokpitem.

  9. #9

    Dołączył
    Apr 2008

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rosenzweigova Zobacz posta
    angielską nazwę tego cudu techniki
    A mogłabyś się nią z nami podzielić? Ciekawe to zdjęcie.

    Cytat Zamieszczone przez wara Zobacz posta
    wyjście awaryjne nad kokpitem
    Masz na myśli tą klapkę nad miejscem FO? Przecież przez to można co najwyżej głowę wystawić. Za to przednie okna w kokpicie wyglądają jakby można je było zdemontować.

    Przy okazji pytanie - pod logo Star Alliance znajdują się 3 wystające czujniki. Czy to są wszystko rurki Pitota? I czy korzysta z nich wysokościomierz baryczny?
    Ostatnio edytowane przez Canonier ; 23-10-2010 o 20:07 Powód: literówki

  10. #10
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Canonier Zobacz posta
    A mogłabyś się nią z nami podzielić? Ciekawe to zdjęcie.
    nazywaja to LDS - Lightning Diversion System lub Lightning Diverter Strips.

    Lightning Diversion Systems - Aircraft Lightning Diversion Strips

  11. #11

    Dołączył
    Apr 2008

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez saturn5 Zobacz posta
    nazywaja to LDS
    Dzięki.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Canonier Zobacz posta
    Masz na myśli tą klapkę nad miejscem FO? Przecież przez to można co najwyżej głowę wystawić.

  13. #13

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PZl Belfegor Zobacz posta
    CBT ?

  14. #14

    Dołączył
    Apr 2008

    Domyślnie

    PZl Belfegor, patrzę na tamto zdjęcie i dalej nie mogę uwierzyć, że dobrze zbudowany człowiek, by się tam zmieścił.
    Ale skoro tak, to na pewno Boeing wszystko wymierzył i to tylko złudzenie, więc zwracam honor.

  15. #15
    Awatar wegi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    epby

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jack Zobacz posta
    CBT ?
    FCOM.
    zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
    ostatnia aktualizacja 6.03.2011

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wegi Zobacz posta
    FCOM.
    Zgadza się

  17. #17
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Canonier Zobacz posta
    patrzę na tamto zdjęcie i dalej nie mogę uwierzyć, że dobrze zbudowany człowiek, by się tam zmieścił.
    to rzeczywiscie zludzenie, bo otwor wydaje sie maly tylko w porownaniu do badz co badz duzego samolotu

  18. #18

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PZl Belfegor Zobacz posta
    Zgadza się
    Dzięki.

  19. #19

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Canonier Zobacz posta
    PZl Belfegor, patrzę na tamto zdjęcie i dalej nie mogę uwierzyć, że dobrze zbudowany człowiek, by się tam zmieścił.
    Boeing ma już doświadczenie w takich rozwiązaniach Photos: Boeing 747-406 Aircraft Pictures | Airliners.net
    A jeżeli chodzi o czujniki to pierwszy od góry wygląda na czujnik AOA (angle of attack) a pozostałe dwa to najprawdopodobniej dajniki ciśnienia całkowitego, jeden dla CPT i jeden dla F/O

  20. #20

    Dołączył
    Apr 2008

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez wara Zobacz posta
    Boeing ma już doświadczenie w takich rozwiązaniach Photos: Boeing 747-406 Aircraft Pictures | Airliners.net
    No, skoro sportowiec - pływak się przez to przecisnął, to moje uwagi były bez sensu.

    Cytat Zamieszczone przez wara Zobacz posta
    A jeżeli chodzi o czujniki to pierwszy od góry wygląda na czujnik AOA (angle of attack) a pozostałe dwa to najprawdopodobniej dajniki ciśnienia całkowitego, jeden dla CPT i jeden dla F/O
    Dzięki.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •