Różnie to bywa. Mogą stać gdzieś na uboczu lotniska. Mogą zostać wykorzystane jako pomnik lub rozebrane i przerobione na żyletki.
Różnie to bywa. Mogą stać gdzieś na uboczu lotniska. Mogą zostać wykorzystane jako pomnik lub rozebrane i przerobione na żyletki.
Część stoi pewnie także na cmentarzyskach samolotów np. Mojave, albo jakimś innym. Jedna linia wycofa samolot ze służby, ale np. po 3 latach inna może go może odkupić, dlatego starają się go zakonserwować (wg mnie).
Ale np. maszyny typu DC10,B707,B747-100,B727 czy A300. Te samoloty są przestarzałe, jaka linia chciała by je kupić?
Czarny lud z czarnego ladu pewnie by chetnie przyjal na stan. Nie takie obiekty tam lataja
Come on Arsenal--))
Na wszystko jest odpowiednia cena...
Nie kazdy ma linie lotnicza wozaca wymagajacych pasazerow, wiele z takich samolotow jest uzytkowanych w roznych celach, nie musza latac po 10 godzin dziennie i wtedy czy "przestarzaly" nie ma duzego znaczenia. Ostatecznie wszystko sprowadza sie do rachunku ekonomicznego. Ktos kto w zyciu by nie dostal pozyczki na kupno nowiutkiego samolotu za $120 mln moze akurat sie kwalifikowac jak cena bedzie $10 mln.
Ostatnio edytowane przez saturn5 ; 19-10-2010 o 22:51
Oni sie "zabijaja" nie dlatego ze samoloty sa przestarzale tylko dlatego ze szkolenie tam marne, nie ma silnych nadzorczych instytucji dbajacych o standardy lotnicze, slaba instruktura (stan lotnisk, urzadzen nawigacyjnych, informacja pogodowa, itp.) czesto jawnie gwalca przepisy, oszczedzaja na remontach samolotow, itp..
Które to są konkretnie kraje?
Caly kontynent Afrykanski minus pare wyjatkow.
No to już napisaliśmy. A po za tym to samolot który już kompletnie nie nadaje się do latania nie odrestaurują
Te jak się da to tak
FileC6-Redbull.jpg - Wikimedia Commons
albo coś takiego
Nie była. Ciągle jest!
We Władysławowie - Chłapowie.
Panoramio - Photos by Marcin Ossowski > Chłapowo
W Polsce mogli by zrobić z B747-100
Come on Arsenal--))
Zakładki