Chodzi o linie ponad drzwiami, np.
Photos: Boeing 787-8 Dreamliner Aircraft Pictures | Airliners.net
występują na m.in. 787, A340
Nie ma to jak proste i eleganckie wytlumaczenie
Dzięki za odpowiedź Też tak myślałem, ale wydawało mi się zbyt proste
Hm, a te promieniste na nosie? Jakoś nie umiem sobie ich wytłumaczyć względami 'deszczowymi'
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
Lakoniczność Twogo posta sprawiła, że pół godziny ustalałam z wujkiem Google angielską nazwę tego cudu techniki
Czego się w międzyczasie jeszcze dowiedziałam, to moje. Dzięki .
Ostatnio edytowane przez Rosenzweigova ; 15-10-2010 o 01:29 Powód: gramatyka zdania ;)
Wracając do zdjęcia 787, widzę że okna w kokpicie już chyba nie będą otwierane, ponieważ zrobili wyjście awaryjne nad kokpitem.
A mogłabyś się nią z nami podzielić? Ciekawe to zdjęcie.
Masz na myśli tą klapkę nad miejscem FO? Przecież przez to można co najwyżej głowę wystawić. Za to przednie okna w kokpicie wyglądają jakby można je było zdemontować.
Przy okazji pytanie - pod logo Star Alliance znajdują się 3 wystające czujniki. Czy to są wszystko rurki Pitota? I czy korzysta z nich wysokościomierz baryczny?
Ostatnio edytowane przez Canonier ; 23-10-2010 o 20:07 Powód: literówki
nazywaja to LDS - Lightning Diversion System lub Lightning Diverter Strips.
Lightning Diversion Systems - Aircraft Lightning Diversion Strips
PZl Belfegor, patrzę na tamto zdjęcie i dalej nie mogę uwierzyć, że dobrze zbudowany człowiek, by się tam zmieścił.
Ale skoro tak, to na pewno Boeing wszystko wymierzył i to tylko złudzenie, więc zwracam honor.
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
Boeing ma już doświadczenie w takich rozwiązaniach Photos: Boeing 747-406 Aircraft Pictures | Airliners.net
A jeżeli chodzi o czujniki to pierwszy od góry wygląda na czujnik AOA (angle of attack) a pozostałe dwa to najprawdopodobniej dajniki ciśnienia całkowitego, jeden dla CPT i jeden dla F/O
Zakładki