Sądzę że akurat do lufy zadzwonić to nie problem. I łatwo, i tanio.
Po dokonanych dziesiątkach bezbłędnych rezerwacji przyszła kolej na mnie. Błąd. Nie będę się kłócił czy sam się pomyliłem, ale pewnie tak, bo rezerwację robiłem przez internet.
Dotyczy Lufthansy.
Tam gdzie powinno być nazwisko jest imię i odwrotnie, poza tym wszystko OK. Błąd zapewnie dość powszechny, ale... czy będą kłopoty? Do wylotu pozostał ponad tydzień, zatem pytanie do doświadczonych. Co zrobić, żeby było MĄDRZE i bez większego ryzyka? Zostawić? Zmieniać? Jeśli zmieniać to jak, aby nie ponosić większych kosztów?
Aż mi głupio, że można tak się pomylić!
PS. Mieszkam w tej chwili daleko od najbliższego przedstawicielstwa LH, więc nie mogę załatwić osobiście w biurze, mogę tylko do nich przedzwonić.
Ja ostatnio celowo zamienilem nazawisko i imie na stronie Vietnam Airlines przy kupowaniu biletu. Nikt pozniej nie robil zadnego problemu.
Ja kupując bilet w Lufie dla mojej małżonki zmieniłem jej płeć i zrobiłem ją Mister. Zadzwoniłem do Lufy i pani powiedziała mi, że zmiany na bilecie nie mogę dokonać, ale ona zrobi adnotację w systemie widoczną dla pracowników stanowiska odprawy. Powiedziała też, żeby pasażerka nie odprawiała się online, tylko przy stanowisku odpraw i wtedy problemów nie będzie. Tak zrobiliśmy i problemów nie było. Wniosek - dzwoń do Lufy.
Żadnych problemów.
Na lotnisku zawsze możesz zrobić duże oczy Nic się nie martw, sprzedaż internetowa traktowana jest łagodniej niż agencyjna, także spoko.
Thanx. Zadzwoniłem, bardzo miła rozmowa. Zrobiono notkę wyjaśniającą, która będzie widoczna przy odprawie. Sam bym się nie stresował specjalnie, tyle ze bilet kupiłem dla osoby bliskiej, bardzo młodej do tego. Nie cierpię głupoty (zwłaszcza własnej).
Bo na karcie kredytowej jest najpierw imie a pozniej nazwisko. System rezerwacji najpierw pyta o nazwisko a pozniej imie a nastepnie prosi o podanie danych kupujacego "dokladnie tak jak wystepuja na karcie kredytowej". Pozniej komunikat, ze dane z karty nie pokrywaja sie z tymi na rezerwacji i nie mozna kupic biletu... Istna glupota ale co zrobic...
Ja nie wiem jak to zrobiłem, ale tak zrobiłem w LOT. Na lotnisku dopiero mi powiedzieli, gdy nie mogli mnie znaleźć na liście pasażerów. Ale nic się nie stało, puścili mnie z tym.
Popełniłem dziś taki sam błąd - tym razem dotyczył AIR FRANCE. Wystarczył telefon (+48 22 556 64 00), miła pani stwierdziła że to nie problem i zrobi jakiś dopisek przy rezerwacji. Kartę Flying Blue podepną mi przy odprawie. Jako że mam trochę kombinowany lot wolałem nie ryzykować.
Zakładki