Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie Bilet na Asianę wystawiony na stocku Hahn Air.


    Polecamy

    Będę wkrótce leciał Asianą z FRA do ICN/HAN. Bilety kupiłem po raz pierwszy przez flysiesta i okazało się że są wystawione na stocku HR. Mam w związku z tym pytanie - jaka linia formalnie odpowiada za to połączenie - OZ czy HR (wszystkie cztery odcinki są Asianą)? Do kogo mam się się zwracać w razie np. opóźnień lotów?
    Ponieważ dokupiłem sobie ponadto dolot do Frankfurtu na oddzielnej rezerwacji naszym Lotem, to myślicie że uda mi się nadać bagaż na cała trasę? W końcu to *A?
    Właściwie nie mam obaw o to połaczenie, czy sam bagaż - pytam się ot tak, hobbystycznie, bo jeszcze tego nie przerabiałem .
    PS.
    Witam forumowiczów.

  2. #2

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Tak na marginesie, dodam że Flysiesta często wystawia bilety na stockach innych przewoźników niż faktycznie jest, a bilety takie są często w zaniżonej taryfie.
    Z tego co wiem to np. Air France tego nie akceptuje i żąda dopłaty przy check-in (podobno 150euro).

  3. #3
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piter2 Zobacz posta
    Tak na marginesie, dodam że Flysiesta często wystawia bilety na stockach innych przewoźników niż faktycznie jest, a bilety takie są często w zaniżonej taryfie.
    To prawda, ale nie słyszałem nigdy żeby komuś kazali dopłacać na lotnisku. Sam często latałem na biletach wystawionych na dziwnych stokach, bez YQ, itp. i nigdy nie było problemów.

    Jeśli bilet jest potwierdzony to nikogo nie powinno obchodzić kto go wystawił i ile on kosztował. Osobę na check-in tym bardziej.

  4. #4

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Zwykle kupuję bilety bezpośrednio w liniach lotniczych, ale tutaj Asiana niezbyt się popisała. Zakup przez stronę był niemożliwy. Chociaż udało mi się sprawdzić cenę i była właściwie taka sama jak na flysiescie. Myślę więc, że YQ są doliczone poprawnie i nie czekają mnie niespodzianki na lotnisku . Jakieś to wszystko bardzo wirtualne: biuro internetowe, linie HR właściwie też wirtualne. Bilecik wirtualny. A lot w realu .
    Kiedyś kupiłem dosyć wcześnie bilet w AF (przez niemiecką stronę) i jeszcze przed odlotem zmienił się rozkład lotów czyniąc to połączenie niemożliwym. Zadzwoniłem do naszego oddziału AF aby poprawić połączenie zniszczone przez nich samych, a Pani zamiast przeprosin mówi - nie pomożemy Panu, do widzenia. Musiałem dzwonić do Frankfurtu do ichniejszego oddziału AF, wystawcy biletu, gdzie z łaską (!) poprawili swoją niedoróbkę. Właściwie nawet byłem zdziwiony, że system nie poprawia tego automatycznie i poprawnie.
    No i tak sobie myślę, czy w przypadku opóźnienia samolotu do FRA-ICN czy też innych komplikacji pani z Asiany powie mi np. niech Pan sobie dzwoni do wirtualnego Hahn Air lub wirtualnej flysiesta bo to nie nasz bilet.
    Dzięki za odpowiedzi.

  5. #5
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez airgreenland Zobacz posta
    ,jaka linia formalnie odpowiada za to połączenie - OZ czy HR
    I tu jest pies pogrzebany, jeśli coś "poleci" w rozkładzie to się bedziesz "bujał" niestety.

  6. #6

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Podobno zasady IATA mówią, że przy pokonywaniu tras międzykontynentalnych robi się stoock tego przewoźnika który obsługuje połączenie transkontynentalne (najdłuższy odcinek).
    Inaczej jest to nie zgodne z zasadami IATA i agent może zostać ukarany.

  7. #7
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piter2 Zobacz posta
    Podobno zasady IATA mówią, że przy pokonywaniu tras międzykontynentalnych robi się stoock tego przewoźnika który obsługuje połączenie transkontynentalne (najdłuższy odcinek).
    Inaczej jest to nie zgodne z zasadami IATA i agent może zostać ukarany.
    Tu jest wiele różnych opcji ale paxa to nie musi interesować.

    Jeszcze odnośnie tej Asiany, nie wiem jaki jest kontakt z flysiestą, natomiast cała "zabawa" z biletem jest w ich gestii także śpij spokojnie
    Różnica tylko taka, że tradycyjnie w biurze mógłbyś zrobić awanturę a internetowo możesz jedynie sobie drinka zrobić

  8. #8
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz Zobacz posta
    Jeszcze odnośnie tej Asiany, nie wiem jaki jest kontakt z flysiestą, natomiast cała "zabawa" z biletem jest w ich gestii także śpij spokojnie
    Po historiach z forum to jednak lepiej od drinka zacząć...

  9. #9

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Do pewnego momentu dosyć często korzystałem z flysiesty. Zdarzały się pojedyńcze problemy, ale wszystko jakoś rozwiązywali. Są oczywiście oporni i w pierwszym zdaniu przerzucają odopowiedzialność na linię lotniczą, ale w sytuacji kryzysowej, wystarczył porządny opieprz przez telefon, by zaczęli działać

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •