Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1
    krzysiekk
    Goście

    Domyślnie uklad hamulcowy podczas ladowania jak dziala


    Polecamy

    zakladam ze samoloty pasazerskie i cywilne maja ASB i EPS odp w motoryzacji .
    zalozmy sytuacje ze podczas ladowania na pasie zaczyna zarzucac na bok maszyna ,uklad hamulcowy zaczyna regulowac cisnieniem na posczegolny laczek ,efekty sa odmienne od zalozonych ( sytuacja teoretyczna ) co na to pilot? moze sam regulowac ciagiem silnikow?
    kto jest piorytetem system czy pilot?

  2. #2
    Awatar wegi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    epby

    Domyślnie

    Na dobrą sprawe wszystko zależy od pilota, a systemy takie jak anti-skid mają mu tylko pomóc.
    zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
    ostatnia aktualizacja 6.03.2011

  3. #3
    krzysiekk
    Goście

    Domyślnie

    nie sadze chyba ze czas reakcji silnika na polecenia jest duzy to tak ,co do ABS napewno pilot "malo moze " wg zasady jest sprawny lub wylonczony

  4. #4
    Awatar wegi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    epby

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez krzysiekk
    nie sadze chyba ze czas reakcji silnika na polecenia jest duzy to tak ,co do ABS napewno pilot "malo moze " wg zasady jest sprawny lub wylonczony
    Jeszcze raz, ale po polsku?
    zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
    ostatnia aktualizacja 6.03.2011

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •