Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Awatar Chudy

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Trzemeszno

    Domyślnie Jak wygląda plan lotu w LPR??


    Polecamy

    Od dłuższego czasu nurtuje mnie jedna kwestie, mianowicie czy Lotnicze Pogotowie Ratunkowe musi wysłac plan lotu?? Normalny plan trzeba wysłac conajmniej godzinę przed lotem, co w tym wypadku raczej jest niemożliwe, bo nikt chyba nie przewidzi co i gdzie się wydarzy....

    No a druga sprawa, jeśli wyślą ten plan lotu, to w jaki sposób w nim informują o miejscu zdarzenia?? Czy potrzebują jakiejś specjalnej zgody na lądowanie na polu czy gdzieś??

    Pozdrawiam
    http://maciej-n.blogspot.com/ --> Moje słów kilka... :)
    PPL(A) C150 C172 PZL104


  2. #2
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    IFR? VFR?
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  3. #3
    Awatar Chudy

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Trzemeszno

    Domyślnie

    VFR i IFR
    http://maciej-n.blogspot.com/ --> Moje słów kilka... :)
    PPL(A) C150 C172 PZL104


  4. #4
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Wszelkie wymogi odnośnie wczesnego składania planów lotu wynikają z ograniczeń flow. Ponieważ samoloty o statusie HOSP nie podlegają tym ograniczeniom ani w lotach IFR ani VFR, wobec nich nie istnieje taki wymóg.
    Loty VFR odbywają się na zasadzie planu lotu składanego ad hoc, niekoniecznie z powietrza w raczej w chwili uruchomienia w przypadku śmigłowców stacjonujących na lotniskach kontrolowanych; mniej więcej: "Poznań Wieża, Ratownik 9 lot ratunkowy do Kórnika". To wszystko.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  5. #5

    Dołączył
    Jan 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Atco
    Wszelkie wymogi odnośnie wczesnego składania planów lotu wynikają z ograniczeń flow. Ponieważ samoloty o statusie HOSP nie podlegają tym ograniczeniom ani w lotach IFR ani VFR, wobec nich nie istnieje taki wymóg.
    Loty VFR odbywają się na zasadzie planu lotu składanego ad hoc, niekoniecznie z powietrza w raczej w chwili uruchomienia w przypadku śmigłowców stacjonujących na lotniskach kontrolowanych; mniej więcej: "Poznań Wieża, Ratownik 9 lot ratunkowy do Kórnika". To wszystko.
    Po kury Hehe.

    P.S. Chodziło mi tu o wniesienie nieco humoru.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •