Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13
  1. #1
    Awatar MichalWroc

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie Nietypowe podwozie A320


    Polecamy



    O co chodzi z podwoziem głównym?

  2. #2
    Awatar marjak92

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Kłodzko

    Domyślnie

    Też ostatnio zauważyłem tą różnicę i poszperałem po paru forach, dowiedziałem się tylko że takie podwozia w airbusach ma tylko ta linia lotnicza.


    Nikon D90 + 18-105mm f/3.5-5.6G VR + 50mm f/1.8 + SB 600 + MB-D80

    marjak92

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Może to po prostu jakieś widzimisię linii?

  4. #4
    Awatar urban787

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marjak92 Zobacz posta
    Też ostatnio zauważyłem tą różnicę i poszperałem po paru forach, dowiedziałem się tylko że takie podwozia w airbusach ma tylko ta linia lotnicza.
    Mniejszy nacisk na podłoże. Może nie zawsze ma beton pod kołami przy lądowaniu.

  5. #5
    Awatar MichalWroc

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez urban787 Zobacz posta
    Może nie zawsze ma beton pod kołami przy lądowaniu.
    Bez przesady, też o tym myślałem, ale to nie możliwe.

  6. #6
    Awatar urban787

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Michal-jakie to linie,bo nie kumam ?

  7. #7
    Awatar MichalWroc

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez urban787 Zobacz posta
    jakie to linie
    Air India - A320-231 VT-EPL

  8. #8
    Awatar marjak92

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Kłodzko

    Domyślnie

    znalezione na forum:
    "The advantage of the double bogie is the ability to operate out of poorly maintained airports. India is full of small airports that have very poor runways and as a result the double bogies are required."


    Nikon D90 + 18-105mm f/3.5-5.6G VR + 50mm f/1.8 + SB 600 + MB-D80

    marjak92

  9. #9
    Awatar piciuuu

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Podobnie jak TU-154 (nooo trochę mniejsze) solidne podwozie do lądowania w mniej cywilizowanych warunkach. O ile mnie pamięć nie myli, layoverlover wspominał o stanie niektórych indyjskich lotnisk, więc może tym się kierowali.



  10. #10
    Awatar urban787

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MichalWroc Zobacz posta
    Bez przesady, też o tym myślałem, ale to nie możliwe.
    Nie miałem na myśli lądowania na trawie,tylko jakies mniejsze lokalne lotniska nie przystosowane do takiego ciężaru.Druga oś - mniejszy nacisk.Dzięki za rozpoznanie

  11. #11
    Awatar wegi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    epby

    Domyślnie

    Zrobione to zostało na prośbę Air India (wszystkie egzemplarze - jakieś 30 - trafiły właśnie do nich). Głownie chodziło o zredukowanie wymogów względem PCN.
    zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
    ostatnia aktualizacja 6.03.2011

  12. #12
    Awatar zubeer

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    EPKT/EGPH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wegi Zobacz posta
    Zrobione to zostało na prośbę Air India (wszystkie egzemplarze - jakieś 30 - trafiły właśnie do nich). Głownie chodziło o zredukowanie wymogów względem PCN.
    Naturalnie. NIe chodzi o lądowanie na trawie-ale liczne małe lotniska nie wszędzie mają asfalto-beton.
    Chodzi o wytrzymałość powierzchni oraz prędkość hamowania.
    Ostatnio edytowane przez zubeer ; 06-03-2011 o 16:06 Powód: literówka
    Fuji S2500HD.

  13. #13
    Awatar MichalWroc

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie


    Polecamy

    Więc się wyjaśniło, dziękuje wszystkim za zaangażowanie

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •