Uwazasz ze Paczki sa az tak wydajne, zeby po uchyleniu gornego i dolnego gatu nadazyc tloczyc powietrze do kabiny pod odpowiednim cisnieniem
Pozdrawiam
Lukasz
Nie, uwazam ze czlowiek z golymi rekami nie jest w stanie wywolac dekompresji bez wzgledu co by probowal.
W 737 NG drzwi nad skrzydlem sa otwierane na zewnatrz, sprezyna, ktora je otwiera jest dosc silna. Wystarczy pociagnac dzwignie i mechanizm podnosi i otwiera drzwi. Dekompresja gotowa.
757 Drzwi nr 3, awaryjne, otwieraja sie na zewnatrz, pociagniesz dzwignie i podobnie jak w 737NG, drzwi sa podnoszone do gory i otwieraja sie na zewnatrz.
Czlowiek jest zdolny wywolac dekompresje.
Pozdrawiam
Lukasz
No i proszę: Chciał otworzyć drzwi w samolocie EasyJet
Przyznać się, który to próbował???
Panowie a czy ktoś z was oglądał serial "Katastrofy w przestworzach" odcinek "tragiczny balast" ,tam otworzyli w benku 747 bo chcieli usunąć dym.
No to masz problem, rozkrecaj dalej
Ty pewnie jestes z tych co musza dotknac i namacac zeby w cokolwiek uwierzyc.
A jesli rozumowanie nie jest ci obce prosze zastanow sie chwile czy jakakolwiek cywilna organizacja lotnicza by certyfikowala odrzutowy samolot pasazerski w ktorym pasazer na zadanie moglby sobie otworzyc drzwi w czasie lotu.
Tak, masz racje, jestem z tych co musza dotknac.
Ale masz tez racje, ze takiego certyfikatu by nie dostal samolot, w ktorym mozna to zrobic.
Pewnie jest to rozwiazane na zasadzie roznicy cisnien i docisku drzwi do stopow, tarcie zapobiega otwarciu drzwi kiedy samolot jest zahermetyzowany.
Pozdrawiam
Lukasz
Zakładki