Łączenie "ścianek" kabiny pasażerskiej, jak to ująłeś.
Imageshack - cds1t.jpg
Imageshack - cds2z.jpg
Witam serdecznie. Ostatnio, przeglądając fotki z wakacji, moją uwagę przyciągnęły tajemnicze łączenia w kabinie pasażerskiej, które zaznaczyłem kolorem czerwonym na powyższych zdjęciach. Czym są owe spojenia? Czy jest to łączenie kadłuba samolotu, czy łączenie "ścianek" kabiny pasażerskiej? Dodam dla rozjaśnienia sytuacji, że jest to Boeing 737-300 linii Centralwings. Bardzo prosze o pomoc i wyjaśnienie problemu.
Łączenie "ścianek" kabiny pasażerskiej, jak to ująłeś.
Pozdrawiam, Pluxe
Czyli tak, jak myslałem. Wnętrze kabiny pasażerskiej montowane jest w częściach. A jak to wyglada z kadłubem? Czy też jest on montowany z części, czy składa się z jednego zasadniczego elementu, i w jaki sposób jest on spawany?
Pozdrawiam G
A kadłuby robione z materiałów kompozytowych? Czy one też odlewane są w jednej części?
Kadlub jest robiony z kupy metalu, kupy nitow, srub i hilok'ow
Generalnie konstrukcja z podluznic i zeber polaczonych skora (blacha) przy pomocy roznych nitow, srub itp. nie spawane (przynajmniej ja sie z takowym polaczeniem nie spotkalem).
Fajnie by wygladal kadlub z odlewu
Pozdrawiam
Lukasz
Zatem, z tego co się dowiedziałem zarówano kadłuby duraluminiowe, jak i kompozytowe są składane w ten sam sposób - łączone z wielu elementów.Jak chodzi o kompozyty to zobacz sobie jak 787 jest robiony - kadlub skladany z wielu czesci, to latwo znalezc na internecie, nie bawmy sie w przeds
Nie, w przypadku 787 masz gotowe 5-6 podzespolow ktore sie zloza na kadlub. W przypadku konstrukcji klasycznej masz blache aluminiowa rozkladana na szkielet, nawet kolega wolf przeciez ci to napisal. Postaraj sie czytac i jednoczesnie uzywac glowy....
Klasyczne kadluby tez sa skladane z kilku sekcji, ktore sa budowane osobno, a potem dopiero skladane w jedna calosc, zazwyczaj przednia czesc to kokpit, potem do skrzydla, kadlub/skrzydlo, za skrzydlem, ogon z usterzeniem.
Pozdrawiam
Lukasz
Zakładki