Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1
    JuG
    JuG jest nieaktywny

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie [TU-154] Typy odbiorników GPS Tu-154M 101


    Polecamy

    Witam,

    tu MILITARIUM - Krtka historia dwch Tupoleww jest informacja o odbiornikach GPS Tu-154M 101:
    dodatkowy odbiornik nawigacyjny GPS Bendix/King KLN-89, wcześniej użytkowany był odbiornik Garmin 155XL, samolot o n/b 101 posiadał kolejny odbiornik GPS-1000 z anteną typ CI 401
    Na ile wiem Garmin 155XL jest nowocześniejszy od Bendix/King KLN-89. Czy mam rację i jest to błąd w opisie, że Garmin 155XL został zastąpiony Bendix/King-em KLN-89?

    Czy Garmin 155XL (lub inny odbiornik, który posiadali) pozwala na wprowadzenie, oprócz punktów na mapie, także ścieżki lądowania (glissady)? Czy mogli 07.04 zapisać ścieżkę w Garmin 155XL (lub w inny odbiornik, który posiadali), a 10.04 z tego zapisu korzystać?

  2. #2

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    EPCD/EPLB/EPLL

    Domyślnie

    Z tego co MI wiadomo KLNki były tylko w seryjnych 154M.
    W tej chwili nie mam tej książki przy sobie, natomiast typy i działanie urządzeń nawigacyjnych były opisane w "Ostatnim locie" Roberta Latkowskiego.
    Między innymi FMC montowany w zakładach Czech Airlines w Pradze.

    Pozdrawiam.

  3. #3
    JuG
    JuG jest nieaktywny

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Zgadza się, Latkowski wspomina w swojej książce o FMS UNS. Nie znalazłem jednak w niej nic o KLN-89 lub 155XL.

  4. #4

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    EPCD/EPLB/EPLL

    Domyślnie


    Polecamy

    Jeśli sprawa dalej jest aktualna opis narzędzi nawigacyjnych znajduje się w Raporcie pana Millera (media tak namieszały, że nawet nie wiem jak to poprawnie nazwać)

    Pozdrawiam.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •