nie jestem eksprtem w tej dziedzinie ale nieraz byłem w podobnej sytuacji ( rózne rezerwacje ) i w wiekszości przypdaków nie było z tym problemu aby nadac bagaż na sam koniec podróży. ( nie wiem od cego to zależało)
Mam następujące loty w ciągu jednego dnia:
DUB-CPH (by SAS)
CPH-MUC (by SAS)
MUC-KTW (by LOT)
Z różnych względów DUB-CPH jest na osobnej rezerwacji niż pozostałe dwa loty. Postój w CPH około 4 godziny. Bardzo by nam pasowało, gdyby bagaż został nadany z Dublina do Katowic bez potrzeby odbioru i ponownego nadawania. Da się taki trik wykonać?
Tutaj nic na ten temat nie znalazłem, za to na FT jest wątek opisujący bardzo podobną sytuację i z pozytywną odpowiedzią - ale sprzed 6 lat.Przypuszczam, że coś się mogło przez ten czas zmienić?
Jeśli ma to znaczenie - na minus pierwszy lot jest na bilecie SASu (117), kolejne dwa żeby było ciekawiej są z Lufy (220); na plus M&M FTL obu pasażerów.
nie jestem eksprtem w tej dziedzinie ale nieraz byłem w podobnej sytuacji ( rózne rezerwacje ) i w wiekszości przypdaków nie było z tym problemu aby nadac bagaż na sam koniec podróży. ( nie wiem od cego to zależało)
Ja miałem sytuację taką, że leciałem KTW-WAW LO i WAW-MXP LO oba na osobnych biletach - podszedłem w KTW zapytać, czy mogę odebrać sobie bilety na powrót MXP-WAW (byłem odprawiony) i pan mnie poinformował, że jestem odprawiony na wszystkie loty w dniu dzisiejszymZmierzam do tego, żebyś poprosił w DUB o odprawienie bagażu do KTW i powinno przejść.
Pitterek
Spokojnie powinien Cię agent odprawić na całość trasy.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
To świetna wiadomość, dziękuję bardzo. Dam za miesiąc znać, czy się udało.![]()
To ja powiem jak jest w Warszawie. Różne linie obsługują różne firmy Handlingowe, ale w przypadku tranzytów przekazujemy sobie bagaż bez żadnego problemu. I żaby osobiście się o tym przekonać musisz obserwować jaką zawieszkę wydrukują ci w porcie startu. Jeśli najwyżej położony skrót jest twoim portem docelowym bagaż na pewno tam doleci bez potrzeby zawracania Ci głowy(chyba że gdzieś utknie, ale to już inna historia).
Planuję taką trasę: (WRO -> WAW Jetair) + (WAW -> ZRH -> DEL Swiss) + (DEL -> KTM Jet Airawys India) Nawiasy oznaczają osobne bilety. Rzadko korzystam z dużych hubów i stąd moje pytanie: czy jeżeli w Zurichu mam godzinę na przesiadkę do innego terminalu to prawdopodobne jest, że mój bagaż przyleci do Delhi innym lotem i spóźnię się na przesiadkę do kathmandu? Czy na przy takiej kombinacji również mogę poprosić o wysłanie bagażu na sam koniec trasy?
Ostatnio edytowane przez Mimi ; 08-09-2011 o 21:21 Powód: doprecyzowanie
Da się. spokojnie.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
To znaczy?
Hmm, no tak, byla przechowalnia w T1, ale nie wiem, czy jego poziom przylotow jest teraz dostepny. Hmm, no i to byla/jest przechowalnia w strefie landside. (Przechowalnia w strefie airside to niby troche bez sensu,ale z dawnych lat (ciekawe jak jest teraz) na Schipholu pamietam, ze i w airside byly schowki na bagaz podreczny.)
Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 28-09-2012 o 13:17
Rozbierają starą część landside...
...niedawno będąc na Okęciu podchodzę do informacji i:
ja: dzień dobry, czy jakaś przechowalnia bagażu...
pani: dzień dobry (kiwa przecząco głową).
ja: ja pier****...
pani: (z uśmiechem współczucia) pan to wie, ja to wiem, port lotniczy niestety tego nie wie.
Zakładki