Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1
    prz
    prz jest teraz aktywny

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    SCL/ANF/KRK

    Domyślnie [Brussels Airlines] Rezerwacje "zginęły"


    Polecamy

    Witam,
    problem z SN poruszałem już w temacie o odwołanych lotach. W każdym razie miałem 2 rezerwacje zrobione przez SN. Potwierdzenia obu mam na mailach:
    1)
    22.12.2011 BRU-FRA (SN7005, operated by Lufthansa)
    22.12.2011 FRA-KRK (SN7095, operated by Lufthansa Cityline)
    08.01.2012 KRK-BRU (SN2548)
    2)
    13.02.2012 BRU-KRK (SN2547)
    19.02.2012 KRK-BRU (SN2548)
    Czasu - jak widać - jest mnóstwo. Mam też e-tickety. W każdym razie po wejściu na stronę brusselsairlines.com żadnej z rezerwacji nie ma pod zakładką "Manage my flights". Również próba dodania lotu zwraca błąd "Some errors occured
    No flight found. Only future flights can be added for the moment.". Powinienem pisać/dzwonić, czy spokojnie pojawić się na lotnisku w BRU i - co najwyżej - walczyć o 250 EUR za 'denied boarding'? Czemu tak się dzieje?



  2. #2
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez prz Zobacz posta
    Czemu tak się dzieje?
    Robiłeś rezerwacje bezpośrednio na stronie SN czy przez agenta?

    Spróbuj wbić nr który masz na CheckMyTrip.com, ViewTrip.com, VirtuallyThere.com - na którejś z tych stron powinna się rezerwacja pojawić. W ostateczności zadzwoń do SN i zapytaj co z Twoimi rezerwacjami.

  3. #3
    prz
    prz jest teraz aktywny

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    SCL/ANF/KRK

    Domyślnie

    Bezpośrednio na stronie SN (następnie jedna z nich została zmieniona przez call center SN ze względu na bodaj zmianę rozkładu lotów) i były wcześniej w systemie. Czytałem tutaj, że SN ma wewnętrzne numery rezerwacji i na ww. stronach się ichniejsze rezerwacje nie pokazują. Co niniejszym sprawdziłem - nie ma.



  4. #4
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    A na call-center, albo mailowo się po prostu nie możesz zapytać linii?
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #5
    prz
    prz jest teraz aktywny

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    SCL/ANF/KRK

    Domyślnie

    Tak pewnie zrobię, muszę tylko włożyć belgijski "sim card" do telefonu. Rozumiem, że nikt się z taką sytuacją nie spotkał. Dzięki i - pewnie znowu - dam jutro znać, co wyszło.



  6. #6
    prz
    prz jest teraz aktywny

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    SCL/ANF/KRK

    Domyślnie

    Zadzwoniłem. Okazało się, że zmienili mi godzinę wylotu o 50 minut i nie raczyli poinformować. Poza tym ponoć wszystko jest OK, dostałem nowego maila z potwierdzeniem. Ale w systemie tych rezerwacji dalej nie ma (tj. są w ich wewnętrznym). W każdym razie nie przejmuję się .



  7. #7
    Awatar Krf23

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Ja też tak miałem - lot do Lizbony via Bruksela w kwietniu 2012. Nie ma ich nawet na stronie Brussels. Ale dzwoniłem do nich i potwierdzili, że taka rezerwacja jest. Więc też się nie przejmuję.

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •