Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie Szanse na zatrudnienie w branży lotniczej


    Polecamy

    Witam!

    Po kolei:
    1) Jakie szanse na znalezienie pracy ma świeżo upieczony pilot z małym nalotem, ATPL frozen, bez znajomości i większych pieniędzy?
    2) Czy łatwo jest znaleść pracę mechanikowi lotniczemu (inżynierowi/awionikowi)?
    3) Odnośnie dwóch powyższych pytań - czy łatwo o pracę w Polsce?
    4) Jakie są szanse zatrudnienia w dużych koncernach lotniczych (A, B, E)? Zarówno na stanowisku pilota (tu pewnie te szanse są niezbyt duże) jak i inzyniera, awionika, itepe.

    Co prawda temet był już nieraz liźnięty, przy okazji innych problemów, ale wolałbym wzbogacić się o "świeższe" informacje

  2. #2
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Może nie do końca odpowiem na Twoje pytania ale w http://www.edcpolska.pl/ można dość łatwo znaleźć pracę w branży lotniczej będąc inżynierem z odpowiednimi kwalifikacjami...
    KZ

  3. #3
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    W Polsce, w chwili obecnej KAŻDY pilot zawodowy znajdzie pracę od ręki!!! A śmigłowcowy zaczyna do 20.000
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  4. #4
    Awatar Mrównica

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPWA/EPBC/EPGO/EPMM

    Domyślnie

    Właśnie przeglądam sobie najnowszy numer PLAR i tam na końcu jest ogłoszenie o naborze do LOTu na drugiego pilota. Niebyłoby w tym nic dziwnego, wszakże LOT ogłasza się już od jakiegoś czasu w prasie, nie tylko branżowej. Co mnie zdziwiło to wymóg min. 200 (!!!) godzin TT w tym 100 PIC!!! A jeszcze miesiąc temu w ogłoszeniu w SP wymóg był 500 h.

    Nic tylko się szkolić
    Lotnictwo jest dla upartych, nie dla odważnych.

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    A do Eurolotu tylko 70 godzin nalotu dowódczego!!!!!!!!!!

  6. #6
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Eee, to widzę że nie ma co się martwić

    A zna ktoś odpowiedzi na 2 i 4 pytanie?

  7. #7

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    jesli chodzi o mechanika to wszytsko zalezy na ile typow masz uprawnienia i w jakim zakresie(B1.1,B1.2 czy C). Moim zdaniem napewno bedzie łatwiej złapać robote zagranica bo jesli chodzi o LOT to nawet zatrudnieni tam mechanicy nie znaja swojej przyszlosci... nie wiem jak wyglada sytuacja na poszczegolnych lotniskach, ale tam jesli chodzi o mechanika to w gre wchodza tylko przeglady i takie tam duperele (max to wymiana kola lub butli tlenowej)

  8. #8
    Awatar Chudy

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Trzemeszno

    Domyślnie

    A jakieś prognozy na dalsze lata ?? Czy pilotów będzie nadal potrzeba czy zapotrzebowanie się zmniejszy??
    http://maciej-n.blogspot.com/ --> Moje słów kilka... :)
    PPL(A) C150 C172 PZL104


  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    NS

    Domyślnie


    Polecamy

    Ja czytałem że Ryan bedzie potrzebował 1500 do 2000 nowych pilotów do swojej rozrastającej sie floty :]

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •