Mam bilety za mile z odcinkami AirNewZeland. Z powodu anulowania jednego z lotów zmieniłem rezerwacje i agenci M&M wystawili mi nowe bilety. Zniknęły mi jednak z rezerwacji wybrane miejsca w samolocie właśnie na długi lot z airNZ. Wcześniej bez problemu wybrałem miejsca w ich systemie online, wszystko działało, teraz nie działa. Kontaktowałem się z airNZ i ich zdaniem działanie systemu blokują podwójne bilety w rezerwacji. M&M najpierw twierdziło, że podwójne bilety są zawsze widoczne, bowiem gdy wystawiany jest nowy, to widoczny jest też stary - i rzeczywiście w usłudze passenger receipt na stronach lh i m&m moge wydrukowac i stary i nowy bilet. Ale po kolejnej interwencji M&M twierdzi, że w rezerwacji jest tylko 1 bilet. Nie wiem już z kim rozmawiać i gdzie tkwi błąd. Oto maile od airNZ:
“I have looked into the seating for you and due to the one booking having duplicate ticket numbers, I am unable to allocate seating. Miles and More will have to edit your booking so each passenger is only showing one set of tickets, not multiples as is currently the case.
Kind regards,
Stephanie
Air New Zealand Online Support”
“We are able to add the seating again but when we try and end the booking it is coming up with multi ticket's for each passenger.
The multi ticket that is showing is for segment 2 passenger 1 and it won't let me remove so I can't end the booking and secure the seats.
If M&M agents are to remove it then we should be able to do this for you.
Kind regards,
Grant
Air New Zealand Online Support”
Czy ktoś z Was kto ma rezerwację w której miał po zmianach ponownie wystawiane bilety, mógłby sprawdzić, czy na http://www.lufthansa.com/ca/en/Passenger-Receipt widzi tez 2 bilety: stary i nowy ?