Może nie do końca odpowiem na Twoje pytania ale w http://www.edcpolska.pl/ można dość łatwo znaleźć pracę w branży lotniczej będąc inżynierem z odpowiednimi kwalifikacjami...
Witam!
Po kolei:
1) Jakie szanse na znalezienie pracy ma świeżo upieczony pilot z małym nalotem, ATPL frozen, bez znajomości i większych pieniędzy?
2) Czy łatwo jest znaleść pracę mechanikowi lotniczemu (inżynierowi/awionikowi)?
3) Odnośnie dwóch powyższych pytań - czy łatwo o pracę w Polsce?
4) Jakie są szanse zatrudnienia w dużych koncernach lotniczych (A, B, E)? Zarówno na stanowisku pilota (tu pewnie te szanse są niezbyt duże) jak i inzyniera, awionika, itepe.
Co prawda temet był już nieraz liźnięty, przy okazji innych problemów, ale wolałbym wzbogacić się o "świeższe" informacje
Może nie do końca odpowiem na Twoje pytania ale w http://www.edcpolska.pl/ można dość łatwo znaleźć pracę w branży lotniczej będąc inżynierem z odpowiednimi kwalifikacjami...
KZ
W Polsce, w chwili obecnej KAŻDY pilot zawodowy znajdzie pracę od ręki!!! A śmigłowcowy zaczyna do 20.000
„Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"
Właśnie przeglądam sobie najnowszy numer PLAR i tam na końcu jest ogłoszenie o naborze do LOTu na drugiego pilota. Niebyłoby w tym nic dziwnego, wszakże LOT ogłasza się już od jakiegoś czasu w prasie, nie tylko branżowej. Co mnie zdziwiło to wymóg min. 200 (!!!) godzin TT w tym 100 PIC!!! A jeszcze miesiąc temu w ogłoszeniu w SP wymóg był 500 h.
Nic tylko się szkolić
Lotnictwo jest dla upartych, nie dla odważnych.
A do Eurolotu tylko 70 godzin nalotu dowódczego!!!!!!!!!!
Eee, to widzę że nie ma co się martwić
A zna ktoś odpowiedzi na 2 i 4 pytanie?
jesli chodzi o mechanika to wszytsko zalezy na ile typow masz uprawnienia i w jakim zakresie(B1.1,B1.2 czy C). Moim zdaniem napewno bedzie łatwiej złapać robote zagranica bo jesli chodzi o LOT to nawet zatrudnieni tam mechanicy nie znaja swojej przyszlosci... nie wiem jak wyglada sytuacja na poszczegolnych lotniskach, ale tam jesli chodzi o mechanika to w gre wchodza tylko przeglady i takie tam duperele (max to wymiana kola lub butli tlenowej)
Zakładki