Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie Transport ATR42 z Meksyku do Polski


    Polecamy

    OLT Jetair zakupił ATR42 po linii z Meksyku, jak wygląda przykładowa trasa ściągnięcia "wiatraczka" do europy - szczególnie ciekawi mnie odcinek przez ocean.

  2. #2
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Prościzna cośtamcośtam-Gander-Godthab-Keflavik i w domu
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  3. #3
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Egon, bo Ci wpadnie na chatę banda Inuitów i zrobi jesień średniowiecza za Godthab (i kol. Lofoten na dokładkę)
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  4. #4
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Pardon, Nuuk Acz dla usprawiedliwienia powiem, że w każdej linii lotniczej którą leciałem, na airshow napisane jest właśnie Godthab
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #5
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Bo to złe, duńskie linie były na pewno
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  6. #6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    RKV

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    cośtamcośtam-Gander-Godthab-Keflavik
    Mniejsze samoloty (Dash 8, ATR, Fokker 50, AN-24, Cessny, zabytkowe Douglasy) w lotach "ferry" lądują zazwyczaj na lotnisku krajowym w Reykjaviku (RKV, BIRK).

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •