Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Awatar mateusz_95

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Kielce EPKA

    Domyślnie Code-Share a Wet Leasing


    Polecamy

    Witam. Mam prośbę do ludzi znających się na tym dużo lepiej ode mnie ponieważ mam problem. Z moim kolegą nie możemy dojść do zgody w pewnym temacie. Kolega twierdzi że jeśli np. lot na trasie Katowice-Antalya ma wykonać Yes Airways a przed lotem okazuje się że z powodu awarii samolotu YES będzie leciał Air Poland to jest to jego zdaniem code-share a ja twierdzę że jest to wet-leasing. Jeśli ktoś może to niech pomoże wyjaśnić mi tą kwestię. Z góry dzięki
    Pozdrawiam Mateusz :)

  2. #2

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Zdecydowanie ACMI ( wet leasing )

  3. #3
    Awatar tk_pl

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Code-share są to raczej stałe i długo-okresowe umowy pomiędzy liniami.

  4. #4
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Przede wszystkim o code-share można mówić tylko w przypadku rejsów rozkładowych. Jest to wspólna eksploatacja rejsu na podstawie umowy o współpracę pomiędzy przewoźnikami sojuszu (np. Star Alliance), bądź przewoźników operujących na danej trasie. Np. WAW-SVO mają kody zarówno SU, jak i LO. To, o czym mowa w pytaniu to klasyczny wet-lease.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #5
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    code-share = lot wykonuje jeden przewoźnik, ale bilety sprzedaje min. dwóch

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •