Nie, to nie towar.
Niektóre linie pozwalają na bezpłatną anulację w ciągu 24h od zakupu za to.
Czy bilety lotnicze kupowane przez Internet podlegają przepisowi, ze kupujacy moze zrezygnowac z zakupu do 10 dni od daty jego dokonania?
Czy moze zalezy to od tego, czy linia jest tradycyjna, czy LCC?
Albo czy jest linią polską czy zagraniczną? W kazdym razie ma polską wersję swojej strony, i lata z Polski (chociaz akurat chodzi o bilet z A do B, gdzie zarowno A jak i B sa poza Polską - ale strona wycenia go w zlotowkach).
PS. W razie pozytywnej odpowiedzi na pierwsze pytanie, zwrot zapewne trzeba zalatwiac przez call center?
A w razie odpowiedzi negatywnej - poniewaz akurat chodzi o LCC, czyli *mozna* zmieniac nazwisko w bilecie, to mozna probowac bilet odsprzedac. Czy jest jakis dedykowany temu serwis?
Nie, to nie towar.
Niektóre linie pozwalają na bezpłatną anulację w ciągu 24h od zakupu za to.
Dzieki. W rzeczy samej - pozwalają na to i EasyJet, i BA (u innych nie sprawdzalem ).
Jedna uwaga: w przykladowym BA ten przywilej (bez ironii) obejmuje tylko nowo-kupione bilety. Jesli oplacilismy zmiane rezerwacji przez internet, to tego nie mozna juz wycofac, nawet w ciagu 24 godzin od tej zmiany.
Kupione na expedii da sie na pewno w ciagu 24h anulowac... Ja sie machnalem w nazwisku mocno... Pomrocznosc, zadzwonilem i mi anulowali w lufthansie i refund na zasadzie, ze nie zglosili sie po srodki na blokadzie w karcie... Wiec 14 dni bez tego hajsu
Wysłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk
Zakładki