Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland

    Domyślnie B777 pompa DC na wyświetlaczu


    Polecamy

    Nurtuje mnie głupi szczegół w symulatorze i dlatego chciałem się odnieść do rzeczywistości.
    Przy rozruchu bez ground power, APU dostaje paliwo przez pompę elektryczną DC w lewym zbiorniku paliwa aż do załączenia się generatora elektyrcznego i na wyświetlaczu ten obwód paliwowy jest widoczny, ale:

    - ekrany EICASa nie załączają się przy zasilaniu bateryjnym
    - przy starcie z ground power, gdy ekrany są uruchomione przed APU, rozruch samego APU jest prowadzony przez lewą przednią pompę AC

    Pytanie brzmi - czy jeśli powyższe założenia są zgodne z rzeczywistością, czy jest sytuacja w której można na EICASie zobaczyć załączony, zielony układ dostarczania paliwa do APU przez pompę DC?

  2. #2

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Mysiadło
    Wpisów
    7

    Domyślnie

    Źle zadałeś pytanie.Powinno ono brzmieć tak : ilu w Polsce mechaników,ludzi wyszkolonych jest na 777?? A jeżeli to Ci nie wystarcza to zapisz się na kurs 777 B1/B2 tam dowiesz się wszystkiego nawet czy woda jest potrzebna do zasilania silników.

  3. #3

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland

    Domyślnie

    Wydaje mi się, że cynizm jest nie na miejscu, szczególnie, gdy user z 7 wpisami w taki sposób "pomaga" na forum prostych pytań. Sytuację można spokojnie ekstrapolować pod każdy inny samolot Boeinga z glass cockpitem. Przyjąłem do wiadomości, że 777 nie są końmi pociągowymi LOTu i proszę zdecydować się, czy moje pytanie jest z kategorii tak trudnych, że wywołuje irytację (co widać) czy tak banalnych, że szufladkuje się mnie z ludźmi pytającymi o chłodzenie wodą GE90.

  4. #4

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    w domu z ogrodem

    Domyślnie

    Wiesz Gnato, akurat Kirek ma jakies 500 wpisow, to co widzisz (7), to tylko jego blog A tak przy okazji, napisal to chyba z lekkim przymruzeniem oka bo na pytanie ktore zadales, ilosc osob mogacych odpowiedziec na tym forum bedzie mozna policzyc na palcach jednej reki pijanego drwala pozdrawiam N.
    pozdrawiam nurek *** S-W 8"-Dobson *** T 851, UL 620, UL980, UN 850, UZ 710, UZ 717 TB 1, TR 9

  5. #5

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland

    Domyślnie

    Wystarczy choćby jedna z dłoni w której trzyma siekierę Szczerze myślałem, że ta zagwozdka zaciekawi też innych i wspólnymi siłami uda się jakkolwiek na nią odpowiedzieć. Poddaję się i przepraszam też Kirka za bezczelne zaniżenie jego ilości wpisów wynikające z mojego zupełnego braku wiedzy co do oznaczeń ilości opublikowanych postów na tym forum

    Poza tym właśnie na cenne uwagi takich osób jak Kirek liczę tu najbardziej, zamiast gruntownej zmiany wykształcenia w celu odpowiedzi na kilka pytań wolę zadać je na forum. Pozdrawiam ciepło i jeszcze raz płaszczę się przed każdym mechanikiem lotniczym tutaj Naprawdę doceniam Waszą wiedzę i na nią liczę.

  6. #6
    Moderator
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    OTBD; EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gnato Zobacz posta
    Pytanie brzmi - czy jeśli powyższe założenia są zgodne z rzeczywistością, czy jest sytuacja w której można na EICASie zobaczyć załączony, zielony układ dostarczania paliwa do APU przez pompę DC?
    A odpowiedź brzmi - nie ma w sumie takiej potrzeby - o pracy pompy świadczy brak ŚWIECĄCEGO się napisu PRESS na przycisku pompy (lewa-górna) na górnym panelu! Uruchomisz APU, będzie zasilanie EICASa, będą i schematy I po problemie...
    Pozdrawiam!
    Piotr

  7. #7

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    Dziękować

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •