Z jednym silnikiem czy z dwoma? Jak z jednym to moze byc ciezko...
a 70-cio moze byc? Albo 65-cio???Zamieszczone przez Batis
Może ten, będzie w pobliżu 60 miejsc.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bombard...r_Regional_Jet
i Embraer 170
Przepraszam niedokładnie się wyraziłem, ilośc silników nie ma znaczenia.Zamieszczone przez Gabik
RES, Quantas, dzięki za pomoc.
Niestety wynikła pewna wstydliwa sprawa, popełniłem błąd, samolot ma byc nie 60-cio a 40-sto osobowy. Jeśli chodzi o doprecyzowanie to powinny byc to górnopłaty, ale prosiłbym również o konstrukcje nie spełniające powyższego warunku.
Może pokrótce przybliżę o co chodzi,mam wykonac pierwszy etap projektowania takiego samolotu i w tym celu muszę wykonac analizę trendów opartą na podobnych konstrukcjach. Prowadzący twierdzi, że powinno to byc ok. 20 samolotów produkowanych, a najlepiej powstałych po 2000r. Z tego co widzę nie będzie łatwo znaleźc taką ilośc konstrukcji, dlatego jeśli choci o liczbę pasażerów to myślę, że wystarczy jeśli będzie się zamykała w granicach 30-50.
Pierwszy odrzutowy samolot pasazerski Comet mial prawie dokladnie 40 miejsc (powiedzmy 44) - dolnoplat.
Prowadzący z całym szacunkem dla niego nie wygląda na przytomnego...
Zadnie z cyklu: opisz na podstawie 230 przypadków narodziny psów z 7 nogami.
Sorry OT
Chciałbym sprostować to, co kolega Batis napisał. Tak się składa, że też robię podobny projekt i dotyczy on ok. 40 lat rozwoju gatunku, a nie ostatnich 7 lat. Radzę koledze dokładniej słuchać na wykładzie.
Tak się składa, że informacja którą podałem nie pochodzi z wykładu tylko ze spotkania w grupie projektowej z prowadzącym projekt
Pierwsze słyszę, ale jeśli to prawda, to Pirx podał dobry przykład... 20 takich maszyn po 2000r to ciężka sprawa...
Zakładki