Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie Szukam kilka różnic wizualnych wyróżniających dany model 737


    Polecamy

    jak w tytule.

    z góry wielkie dzięki

  2. #2
    Awatar tk_pl

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Chodzi ci o różnice pomiędzy danymi seriami jak np. Classic czy New Generation, czy wewnątrz tych serii? Jak to drugie to głównie długość samolotu (i np. liczba wyjść awaryjnych nad skrzydłem), a jak to pierwsze to np. serię Original od Classic/NG można odróżnić po silnikach.

    Original: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...rp_smaller.jpg ma 'cygara'.

    Classic: http://www.flugzeuginfo.net/acimages/7373_kp.jpg klasyczny CFM56.

  3. #3

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Basingstoke, UK

    Domyślnie

    Witam

    Clasic a NG
    NG ma pitotki zaraz za radomem, Clasic ponizej okna nr 3
    NG ma 4 sloty na kazdym skrzydle, Clasic tylko 3, a co za tym idzie NG ma wieksza rozpietosc skrzydel.
    NG jest wyrzszy na podwoziu od Clasic'a.
    Pozdrawiam
    Lukasz

  4. #4

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Bardziej mi zależało na różnicach wewnątrz tych serii(np. różnica między 3-500 a 400). Osobiście szukałem właśnie tych informacji na innych forach, ale nic prócz różnicy długości samolotu nie znalazłem. Niestety nie jest to informacja ułatwiająca identyfikację samolotów. Pomimo dzięki wielkie za pomoc. Jeżeli jakiś obeznany w tych rejonach hobbista coś znajdzie, to byłbym wdzięczny.

  5. #5

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Basingstoke, UK

    Domyślnie

    737-400 to najdluzsza wersja Clasica, latwo rozpoznac 2 wyjscia awaryjne na skrzydla.
    737-500 to z kolei najkrotsza wersja Clasica, 1 wyjscie awaryjne na skrzydla.
    737-300 to posrednia miedzy 400 a 500, tez 1 wyjscie na skrzydla, ale 500 jest bardziej "zbita/przypakowana" niz 300.
    Pozdrawiam
    Lukasz

  6. #6
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    A jeżeli chodzi o NG to:
    -600 jest najkrótszy i nie posiada wingletów (1 wyjście na skrzydłach)
    -700 1 wyjście na skrzydła, krótszy od 800, dłuższy od 600 i to widać.
    -800 jest "standardem" dwa wyjścia na skrzydła
    -900 jest wydłużony, 2 wyjścia na skrzydła i czasem jeszcze jedno w tylnej części kadłuba,

    we wszystkich wersjach (poza 600 i chyba w 900) winglety być mogą lecz nie muszą. Jak ich nie ma to NG mają inne zakończenie skrzydła niż classici. Classici mają takie "rybie oko" oświetlające ogon. Nie ma tego na NG. Przyjrzyj się zdjęciom/filmom classiców i NG bez wingletów to zauważysz różnicę albo tu masz widoki na skrzydła:
    Classic - LOT Polish Airlines Boeing 737-55D Takeoff (Brussels - National (Zaventem)/Melsbroek - EBBR/EBMB) - YouTube
    NG bez wingletów - Malev Hungarian Airlines Boeing 737-8Q8 Takeoff (Warsaw F.Chopin - EPWA) - YouTube
    NG z wingletami - Enter Air Boeing 737-85N Takeoff (Antalya Airport - LTAI) - YouTube

  7. #7

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Dzięki wielkie za info i gratuluję ładnych, wysokiej jakości filmików :P

  8. #8
    Awatar Reno_Bemowo

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    EPBC, EKAH

    Domyślnie


    Polecamy

    Polecam History & Development of the Boeing 737. Tu znajdziesz odpowiedzi na twoje pytania + więcej.
    Pozdrowienia, Reno.

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •