Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Dołączył
    Apr 2009

    Domyślnie Loty na Kaukaz - dlaczego nocą?


    Polecamy

    Bardzo mnie zastanawia dlaczego loty do Tbilisi czy Erywania odbywają się tylko nocną porą? Tak lataja chyba wszystkie europejskie linie

  2. #2
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Daje to możliwość wykorzystania maszyny nocą. Dzięki temu nie stoi ona na płycie, a zarabia. Na krótszych Europejskich trasach, albo nie ma takiej możliwości, bo lot w obie strony jest za krótki, albo po prostu lotniska w nocy są zamknięte.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Nie tylko na Kaukaz ale często na Bliski Wschód, Cypr itd.
    Poza wykorzystaniem maszyny daje to także świetne możliwości przesiadkowe w hubach bo odlot jest zwykle po ostatniej fali przylotów z Europy a przylot przed pierwszą poranną.

  4. #4
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie

    Jeszcze jeden powód, to prawdopodobnie to, że biznes bardziej związany jest z innymi regionami (Niemcy, Francja, UK, itp.) i samoloty dużo lepiej na siebie zarabiają latając w dzień w inne miejsca niż Bliski Wschód, czy Kaukaz.

  5. #5

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie

    Tez przyczyna sa strefy czasowe. To bardzo typowe aby loty w kierunkach na wschod trwajace te 4-5 godzin przeprowadzac pora nocna i jak sie zastanowic to ma to sens. Chcesz naprzyklad leciec z Indii do Japonii - lecisz noca, ze wschodniego USA do Europy - noca.

  6. #6
    Awatar mikii77

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    Chojnice

    Domyślnie

    Wejdź sobie na FR24 i zobacz( KLM, LUFTHANSA, AIR FRANCE) na trasy do Azji (Chiny, Japonia). Oni też wylatują po południu 17-20.

  7. #7

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    none

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez mikii77 Zobacz posta
    Wejdź sobie na FR24 i zobacz( KLM, LUFTHANSA, AIR FRANCE) na trasy do Azji (Chiny, Japonia). Oni też wylatują po południu 17-20.
    Bardzo nietrafiony przykład. Chiny/Japonia a Kaukaz to zupełnie inna bajka. Do Chin/Japonii wieczór jest naturalną rotacją (wylot po południu/wieczór, dolot rano/okolice południa, 2-3h na deboard/board/refuel, wylot i powrót rano/po południu - czasy LT). Dla Kaukazu już niekoniecznie (dolot jest baaardzo wcześnie rano, a wręcz w nocy). Tak jak pisano wcześniej, chodzi raczej o zrobienie rotacji wolnym samolotem, w godzinach, gdy 8h nie boli tak bardzo jak rotacja dzienna.

    Pozdrawiam, Adam

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •